Beantwoord

Account gekoppeld aan account zus, kan nu niet verlengen

  • 30 March 2023
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Door een fout in jullie administratie is mijn account gekoppeld aan het account van mijn zus. Hierdoor kan ik mijn abonnement niet verlengen omdat het afleveradres op haar adres staat i.p.v. de mijne. Ik krijg ook mails met haar gegevens zoals email, telefoonnummer en rekeningnummer. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is en dat dit een soort datalek is. 
 

Kan dit met enige spoed opgelost worden? Ik heb gisteren een half uur aan de telefoon gehangen met een medewerkster die het in orde zou maken maar de verbinding was uit het niets verbroken. 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 1 April 2023, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Amy Rey Welkom op het forum. 

Ik weet niet precies wat je bedoelt met dat je account is gekoppeld aan de account van je zus. 

Op het moment dat je een abonnement afsluit dan doe je dit normaal gesproken op je eigen naam. Hiervoor is dan ook je eigen legitimatiebewijs nodig. 

Dus hoe het kan dat er een abonnement op verkeerde adresgegevens is afgesloten durf ik niet te zeggen.

Zou het kunnen zijn dat er in het verleden een abonnement op haar naam heeft gestaan wat door jou gebruikt is? Aangezien je het ook over een verlenging hebt en het contract dus ook al langer loopt? 

Ik zou in dit geval toch willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met 0800-0402. 

Aangezien er waarschijnlijk verschillende verificaties gedaan moeten worden kan dit niet via het forum.Â