Beantwoord

Account van het KPN Forum verwijderen

  • 4 March 2019
  • 131 reacties
  • 3369 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoe verwijder ik mezelf

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 March 2019, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

131 reacties

Hallo @Nick83,

Waarom heeft u het account dan aangemaakt? Want dit is uw enige reactie. 

Is het van belang om dat te weten?

Ik zie hier genoeg andere accounts met ‘1’ reactie ‘Graag account verwijderen’.

Ik verzoek gewoonweg mijn account te verwijderen.

Volgens mij ben ik daar geen verantwoording over verschuldigd. Toch?

ik wil me afmelden voor dit forum

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

ik wil me afmelden voor dit forum

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

dat kan. Bij deze

Zou u mijn account ook kunnen verwijderen? Van dit forum

Reputatie 7
Badge +20

Zou u mijn account ook kunnen verwijderen? Van dit forum

Dat kan ik. 

Kunt u mijn account van dit formum verwijderen? Dank u!

Verwijder mijn account en alle posts aub.

Reputatie 7
Badge +20

Kunt u mijn account van dit formum verwijderen? Dank u!

Dat kan ik. Alstu. 

Kan je mijn account en posts ook verwijderen? Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Cyrielle Scheffer, bij deze gedaan. 

@Bart_ wil je ook mijn account verwijderen.
B.v.d.

@Alex_P wil je ook mijn account verwijderen.
B.v.d.

Die van mij ook verwijderen aub

Reputatie 7
Badge +24

Die van mij ook verwijderen aub

Ook bij deze gedaan. 

Ja dat wil ik graag Bart

Reputatie 7
Badge +24

Ja dat wil ik graag Bart

Bij deze verwijderd! 

WIl je die van mij ook verwijderen van het forum?

Hoi,

Die van mij kan ook weg.
Het heeft geen enkele zin om te blijven.
Zeker als je bijdrage niet op prijs gesteld worden.
En weggehaald worden zonder dat ik een huisregel heb overtreden.
Och ja Dictaturen heb je overal.
En dan ook nog verwijderd door iemand waar je dat helemaal niet van verwacht.
Of juist wel.
Jammer.

Badge +19

Hoi,

Die van mij kan ook weg.
Het heeft geen enkele zin om te blijven.
Zeker als je bijdrage niet op prijs gesteld worden.
En weggehaald worden zonder dat ik een huisregel heb overtreden.
Och ja Dictaturen heb je overal.
En dan ook nog verwijderd door iemand waar je dat helemaal niet van verwacht.
Of juist wel.
Jammer.

Hey @genetic ik wil je toch even laten weten dat ik jouw reacties altijd heel waardevol vind.  Denk nog even na over je besluit.

Reputatie 7
Badge +21

@genetic Jouw begrijpelijke reactie was deel van een off-topic discussie, die in z’n geheel verwijderd is, zonder aanziens des persoons. De “aanleiding” van die discussie is daarop aangesproken.

Ik hoop dat je je bedenkt, jouw bijdrages zijn waardevol.

Hoi @genetic ,

Jammer dat je het forum verlaat.Ook ik vond je bijdrages goed.

Zelf heb ik het besproken met Shyrin om mijn titel te laten aanpassen naar '’voormalig lid'’, dan is het duidelijk dat ik niet meer reageer maar mijn account blijft behouden, en kan ook ooit weer verder mocht ik dat willen.Misschien lijkt dat je ook wat?

Reputatie 7

Tja, laat je gewoon niet door een persoon zodanig beïnvloeden, dat je er zelf gefrustreerd van raakt. Je hebt vast wel gemerkt dat waar jij op reageerde een stuk minder aanwezig is, de gebruikerstitel al onzichtbaar is en er ook geen profielfoto meer is. Dan ben je gewoon niet meer geschikt om als superuser aanwezig te zijn, of als zodanig zich voor kpn uit te doen. Dus had jij op zeker een juiste reactie gegeven.

Wat kpn er mee doet is om het even, Hopenlijk nemen ze jou feedback/opvallendheid gewoon ter harte en zullen ze het meenemen in hun overleggen.

En als er dan een berichtje van jezelf wordt verwijderd, gewoon schijt aan hebben 🤡 gebeurt bij mij ook wel eens 🤣

Wel is merkbaar de activiteit en productiviteit zodanig minder geworden, dat het niet meer leuk is om te reageren. 

Reputatie 7
Badge +24

@genetic Jouw begrijpelijke reactie was deel van een off-topic discussie, die in z’n geheel verwijderd is, zonder aanziens des persoons. De “aanleiding” van die discussie is daarop aangesproken.

Ik hoop dat je je bedenkt, jouw bijdrages zijn waardevol.

Hoi @genetic ,

Jammer dat je het forum verlaat.Ook ik vond je bijdrages goed.

Zelf heb ik het besproken met Shyrin om mijn titel te laten aanpassen naar '’voormalig lid'’, dan is het duidelijk dat ik niet meer reageer maar mijn account blijft behouden, en kan ook ooit weer verder mocht ik dat willen.Misschien lijkt dat je ook wat?

@genetic, ik kan me alleen maar hierbij aansluiten. Jouw reacties/bijdragen vond en vind ik ook altijd goed. Mocht dat iets zeggen. 

Kan ik nog iets doen om je toch hier te houden? 

Uiteraard aan jou de keuze, geef me hier de bevestiging en ik verwijder je account. Met pijn in mijn hart wel. Maar liever niet natuurlijk. 😊

Mee eens @JB22_ ...

 

Het leuke is er gewoon af, er is telkens weer zo'n discussie over van die dingen.Misschien kan KPN gewoon stoppen met het Superuser beleid, dan krijg je ook al die ellende niet.

 

 

@genetic Jouw begrijpelijke reactie was deel van een off-topic discussie, die in z’n geheel verwijderd is, zonder aanziens des persoons. De “aanleiding” van die discussie is daarop aangesproken.

Ik hoop dat je je bedenkt, jouw bijdrages zijn waardevol.

Hoi @genetic ,

Jammer dat je het forum verlaat.Ook ik vond je bijdrages goed.

Zelf heb ik het besproken met Shyrin om mijn titel te laten aanpassen naar '’voormalig lid'’, dan is het duidelijk dat ik niet meer reageer maar mijn account blijft behouden, en kan ook ooit weer verder mocht ik dat willen.Misschien lijkt dat je ook wat?

@genetic, ik kan me alleen maar hierbij aansluiten. Jouw reacties/bijdragen vond en vind ik ook altijd goed. Mocht dat iets zeggen. 

Kan ik nog iets doen om je toch hier te houden? 

Uiteraard aan jou de keuze, geef me hier de bevestiging en ik verwijder je account. Met pijn in mijn hart wel. Maar liever niet natuurlijk. 😊

Hoi @Alex_P 

Laat het profiel maar doorbestaan.
dan kijk ik wel hoe ik er mee verder ga.