Beantwoord

Al een abonnement afgesloten, maar nu is er een actie waarbij je aansluitkosten terugkrijgt

  • 28 May 2023
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb onlangs een tweejarig internet en tv afgesloten (12 maanden voor € 35). Aansluitdatum 15 juni a.s.). Er wordt € 25 aansluitkosten in rekening gebracht. Als ik nu hetzelfde abonnement afsluit, abonnementskosten zijn gelijk, alleen worden er geen aansluitkosten in rekening gebracht. Is het mogelijk om de aansluitkosten die mij in rekening worden gebracht kwijt te schelden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 May 2023, 20:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TonM1965 ,

Dat gaat KPN niet doen. Er zijn regelmatig tijdelijke actie's en de snelpakker (van alleen dit weekend) is inderdaad o.a. tijdelijk geen aansluitkosten. Op andere momenten zijn er mogelijk weer andere actie's zoals een gratis TV.

Alle acties zijn tijdelijk en je kunt nooit een voordeel claimen als je net voor- of net na de periode van de actie zit. 

 

Je kunt je trouwens afvragen wat je meer voordeel oplevert. Bij de huidige actie krijg je zes maanden lang jouw abonnement voor 35 euro. Jij hebt dat twaalf maanden.   

Ik weet het antwoord wel. Jouw actie levert meer voordeel op dan de huidige actie. Dus wees er maar blij mee!

Huidige actie : 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&internetsnelheid=100 

Totaal per maand35,00

Na 6 maanden55,00

Reputatie 4
Badge +3

@Noordzee Dank voor je reactie. Het is niet helemaal zoals jij het ziet. Als ik mijn bestelling nu zou annuleren en opnieuw ga bestellen, krijg ik hetzelfde aanbod (contract van 24 maanden, waarvan 12 maanden voor € 35) als het eerste, vandaar mijn vraag/opmerking.

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan @TonM1965 ,

Ik geloof je direct dat jij dat aanbod nu krijgt. Ik beperk mijn eerste reactie dan wel tot : 

 

Dat gaat KPN niet doen. Er zijn regelmatig tijdelijke actie's en de snelpakker (van alleen dit weekend) is inderdaad o.a. tijdelijk geen aansluitkosten. Op andere momenten zijn er mogelijk weer andere actie's zoals een gratis TV.

Alle acties zijn tijdelijk en je kunt nooit een voordeel claimen als je net voor- of net na de periode van de actie zit. 

Reputatie 4
Badge +3

@Noordzee toch nog één opmerking, mijn abonnement moet nog ingaan, vandaar mijn vraag/opmerking😃

Reputatie 7
Badge +28

Dat maakt niet uit @TonM1965. Het gaat om het moment van het afsluiten van het abonnement.   

Reputatie 4
Badge +3

😅