Beantwoord

Acties voor nieuwe klanten, wanneer mogen trouwe klanten hiervan genieten?

  • 26 January 2022
  • 17 reacties
  • 1182 keer bekeken

Op de KPN site kom ik de meest mooie acties tegen waarbij nieuwe klanten mee beloond worden. Zoals hier; 

https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv?actie=superwifi&icid=hptopbanner

 

Maar wanneer gaat KPN de hele trouwe klanten ook eens laten genieten van deze acties? Of moet ik dan eerst op gaan zeggen en naar Ziggo over gaan stappen?

Hoe staan jullie daar in?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2022, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Badge +19

Daar is al veel over geschreven en begrijpelijk. Alle providers kiezen er voor om nieuwe klanten een welkomstbonus te geven. Dat is éénmalig. Als u het goedkoopst uit wil zijn dan is elk jaar overstappen de beste keuze. Het gedoe er omheen moet u dan voor lief nemen. Als u de wifimanager doet krijgt u vaak wel een heel mooi aanbod om de super wifi's te kopen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Lezen en reageren hier mensen van kpn zelf? 

Je kunt dus beter heen en weer springen tussen Ziggi, Telfort en KPN. Dat willen ze klaarblijkelijk. Jammer.

Admin: post samengevoegd met eigen topic

Badge +19

Ja zeker. De wachttijd is een dag of twee. Overigens wordt hier op het forum niets gedaan met prijzen of abonnementen.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @WalterRS Welkom hier! Het KPN Forum is een plek waar onze klanten en andere geïnteresseerden met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met het oplossen van problemen. Moderators zoals ik lezen inderdaad mee: we begeleiden deze gesprekken en mocht je er met de community niet uitkomen, dan kunnen we inhoudelijk bijspringen. 

Om op je vraag in te gaan. Ik snap net als ieder ander dat je niet te veel wilt betalen. Maar zoals Joep al aangeeft: we kunnen niet altijd en overal ongelimiteerd korting geven. We kiezen ervoor om nieuwe klanten eenmalig een aanbieding te doen. We bieden daarbij onze diensten en producten aan tegen een faire prijs. Als je onze diensten en producten combineert kun je in aanmerking komen voor extra korting

@Bart_  dank voor de reactie. Het combineren ken ik, dat gebeurd en door de combi van thuis en mobiel voor twee personen blijven we juist bij KPN. Maar het gaat me niet om korting, het gaat gewoon om het gevoel dat KPN de huidige, vaak langdurige en dus trouwe klant waardeert. Dat kan met kleine dingen, soms door een kadootje zoals bv met F1 of WiFi punten. Hoeft ook niet altijd gratis, maar geef je trouwe klant een blij gevoel door ze ook van de aanbiedingen voor nieuwe klanten te laten genieten. Gevoel en waardering, daar draait het om. 

goedemiddag, ik ook vind dat er best wel een blijk van waardering mag zijn van de zijde van KPN.

Ben al zeker 10 jaar klant (tv-internet- 2 mob.abonnementen) maat een leuke aanbieding krijg je nooit.

Smart wifi ALLEEN gratis voor nieuwe klanten!!

F1 vanaf nieuwe seizoen ALLEEN gratis voor nieuwe klanten.

Je bent dus haast verplicht om het abonnement op te zeggen, naar bijv. Ziggo te gaan en daarna als nieuwe klant bij kpn deze voordelen te pakken.

Snap er werkelijk waar niets van…

Heb dit 10 jaar geleden wel met Essent gedaan en overgestapt naar een ander. Vervolgens kreeg ik telefoontje van Essent en toen kon er ineens van alles als ik maar zou blijven als klant :(.

 

Badge +19

Maar wie gaat dat betalen? Op zo'n aktie komen misschien een paar honderd klanten op af. Misschien een paar duizend.  Dan is het nog te betalen maar 2.5 miljoen super wifi's weggeven of abonnementen of weet ik veel wat is gewoon niet te betalen.  Zo simpel is het. Wil je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten dan moet je er ook wat voor doen. Zoals overstappen met de kans op gedoe.

Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten, anders had ik wel een Lebara mobiel abonnement. En ik snap dat alles geld kost. Maar vergeet ook niet dat wij als trouwe klanten KPN mogelijkheden geven nieuwe dingen te ontwikkelen en die te financieren. Mart WiFi bv hoeft niet gratis, doe je vaste klanten een aanbieding tegen bv 50%. 

Badge +19

De aanbieding van de super wifi is er nog steeds. € 30,00 ipv € 99,00

Oke, dat klinkt interessant en is eigenlijk precies wat ik bedoel. Dan heb ik berichten daarover blijkbaar gemist.

 

Dank voor de reactie. Is dat makkelijk op de site te vinden?

Ik zie dat er hier al heel wat over geschreven is;

 

https://forum.kpn.com/topic/show?tid=484622&fid=91

https://forum.kpn.com/topic/show?tid=512088&fid=9

https://forum.kpn.com/topic/show?tid=555701&fid=9

Badge +19

Als je de Wifimanager doet krijg je vaak dat aanbod.  Klik op de groene tekst. 

Thanks

Wat is waardering? Plotseling een bosje bloemen aan de deur aangeboden krijgen ter waarde van 25 euro, of toch die centen die de kosten voor het abbonement drukken. Als iedereen 100 euro minder per jaar gaat betalen, zullen de vaste kosten stijgen en abbonementen dus.

 

Bedankt joep1965, ik ga even kijken. :ok_hand:

Voor trouwe klanten zijn er maandelijks leuke acties, volg de nieuwsbrieven in je mailbox.