Vraag

Adres op factuur internet/tv is ons oude adres, wijzigen lukt niet?

  • 13 January 2022
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Na onze verhuizing in juni 2021 is alles correct geregeld. Alles staat op ons nieuwe adres geregistreerd. Er is 1 uitzondering namelijk op de factuur van internet/tv staat nog steeds ons oude adres. De factuur van beide mobile abonnementen staan wel op ons nieuwe adres. Al 2 x eerder over gebeld.  Bij de 2e poging is langdurig intern gezocht en gewerkt aan de wijziging. Zou gelukt zijn maar is dus nog steeds niet zo.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gijslavie ,

Je kunt jouw nieuwe adres voo internet/TV via deze pagina doorgeven :

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/verhuizingdoorgeven.htm#/

Dit is niet de oplissing. Via deze weg is onze verhuizing al geregeld. Alles stast op nieuwe adres behalve factuur tv/internet. Na 2x hierover contact te hebben gehad lijkt het maar niet te lukken in de administratie ons nieuwe adres op deze factuur te krijgen. Van de 2 mobiele abonnementen is het nieuwe adres wel op de factuur zichtbaar. Volgens medewerker is ditveen complex probleem. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Gijslavie! Goed dat je aan de bel trekt: ik kan mij voorstellen dat je de adreswijziging ook graag op de factuur van Internet en TV verwerkt ziet staan.

Het komt sporadisch voor dat een verhuizing verwerkt is, maar dat de adresgegevens nog niet aangepast zijn op de factuur. Dat kan aangepast worden via onze klantenservice en als dat, om wat voor reden, niet lukt kan er een achterliggende afdeling aangestuurd worden.

Mijn advies is om of nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice en hier specifiek om te vragen of om jouw klantgegevens te noteren in jouw Forum profiel, zodat wij het voor je kunnen regelen. Graag de volgende gegevens noteren:

  • Volledige naam
  • Geboortedatum van de contractant
  • Klantnummer van Internet en TV
  • Oude en nieuwe adres
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!