Beantwoord

Afgezien van TV+ ontvanger, maar einddatum contract is niet teruggezet

  • 15 March 2023
  • 8 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik had een nieuw contract afgesloten voor die tv box maar binnen een paar dagen kwam ik er al achter dat het niet goed werkt de tv ontvanger dan dus ik zag er vanaf en zou weer mijn andere contract krijgen wat ik prima vond alleen de datum klopt niet want die staat nog tot 2024 waar ik niet mee akkoord ga want als ik mijn oude contract heb dan moet de datum ook naar 2015 want nu kan ik niet weggaan als ik dat zou willen dus kpn verander ook de datum weer naar 2015 en kom niet zeggen van dat kan niet want al ben ik heel eerlijk interesseert me dat helemaal niks 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 17 March 2023, 07:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Nou kpn reageer maar en regel het 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Alex12, hoe dit zit durf ik zo niet te zeggen. Ik heb namelijk ook niet de mogelijkheid om zoiets aan te passen wanneer dat mogelijk is. Ik wil je aanraden om even met 0800-0402 te bellen en vragen naar de afdelingen save. Mijn collega daar kan je meer vertellen hierover. 

Ik had al een tijdje terug een klacht ingediend en binnen 5 dagen zou ik gebeld worden en nog steeds niks gehoord maar KPN verander mijn contract weer naar 2015 en niet zeggen dat het niet kan want met 2024 ga ik echt niet mee akkoord 

Op het forum is nog iemand anders die opnieuw het oude Hussel heeft gekregen. Dat is @J.D.P . Maar het is inderdaad een nieuw contract voor weer een jaar. Dus ik vrees dat dit niet te veranderen is.

Maar over een jaar is het dus weer een contract per maand.

En je had het sinds 2015. Ging pas TV+ aan voor een jaar. Dus je was sowieso van plan te blijven, toch?

Reputatie 6
Badge +6

Uw abonnement uit 2015 was  maandelijks opzegbaar die is komen te vervallen op het moment dat u uw  abonnement heeft verlengd.
Teruggaan naar 2015 lijkt me onmogelijk omdat u heeft uw abonnement verlengd met 14 dagen bedenktijd, u zou wel 14 dagen terug kunnen gaan  naar uw oude abonnement mits het nog aangeboden wordt voor nieuwe klanten.( abonnement kan verouderd zijn)
Uw abonnement is verlengd, wat tussen 2015 en verlenging mee te maken heeft  is niet belangrijk. Verlenging heeft plaatsgevonden.

Het contract is weer terug gezet naar het oude en ik had nooit die verlenging gedaan als de kpn medewerker de waarheid had verteld dat er nog problemen waren met de ontvanger dus ik ging weer terug naar het oude dus dan moet de datum ook veranderd worden want ik denk er aan om ergens anders heen te gaan en ook over een paar maanden met mijn mobiel ik hou er niet van als bij zo,n bedrijf gewoon keihard gelogen tegen je en dan ben ik er heel snel klaar mee 

Reputatie 7
Badge +24

Zeg dan gewoon meteen op. De datum terug naar 2015 zal niet gebeuren denk ik.

Het is niet terug gezet naar het oude. 

Je hebt het oudere type abonnement weer opnieuw genomen. Daar zit het 'm in.

Enige nadeel is nu dat je dus een jaar niet naar het nieuwe TV+ kan. Waarom dat nu ineens zo bezwaarlijk is begrijp ik eerlijk gezegd niet…

En weggaan wil je ook niet (echt). Anders had je niet voor een jaar het nieuwe abo (TV+) genomen. En je bent hier sinds 2014 begrijp ik.

Een andere tv dienst zou zo kunnen. Je hebt nu (weer) een Hussel abonnement denk ik. Dan kun je over een maand al het tv deel laten vervallen. Andere tv diensten die je via het internet (van kpn) kunt nemen is de Canaldigitaal-app en de NLziet-app.