Beantwoord

Afzeggen afspraak monteur KPN

  • 19 January 2022
  • 2 reacties
  • 183 keer bekeken

Het bezoek van de kpn monteur voor vandaag tussen 14.00 en 16.00 uur zeg ik hierbij af. Dank u 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 20 January 2022, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Blad Welkom hier. Ik hoop dat het is gelukt om de afspraak af te zeggen?

Het KPN Forum is in de eerste plaats een plek waar je veel informatie kunt vinden over onze diensten en producten in de talloze topics. Je kunt ook je vraag stellen en je krijgt dan vaak snel antwoord van iemand uit onze community: onze klanten, net als jij, die graag met je meedenken. 

Moderators zoals ik werken voor KPN. We begeleiden de gesprekken en zorgen dat informatie goed vindbaar is. Als KPN-medewerker kunnen we ook inhoudelijk meedenken als je er met de community niet uitkomt, maar direct en persoonlijk reageren kunnen we niet. Vandaar dat we voor dit soort ‘korte termijn-verzoeken’ altijd adviseren om contact met de klantenservice op te nemen, via 0800-0402 of via chat op de website.

 

De kpn-monteur heeft uitstekend werk verricht…tot volle tevredenheid.!!!