Beantwoord

Betalingsregeling hoge factuur en opzeggen vaste telefoon niet gelukt?

  • 22 September 2022
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Ik heb vorige maand mijn vast bellen opgezegd. Hier heb ik meerdere medewerkers over gesproken. Zou opgezegd worden! Heel slecht ook dat er meerdere mensen bellen om over de opzegging te praten.

bevestiging hier van moet ik nu nog krijgen!

factuur is uiteraard wel gewoon verzonden!!!!

dan heb ik ook nog contact gehad lees 2 x ruim 30 minuten met een medewerker over een betalingsregeling. Inderdaad schaam me er niet voor!! Zullen genoeg mensen zitten die er soms moeite mee hebben. Maar goed betalingsregeling was goede bevestiging zou komen en ook hier bij geen bevestiging gehad.

weet niet wat we aan de hand is bij kpn maar dit zijn we in al die jaren dat we klant zijn niet gewend. Graag zsm hulp!!

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 September 2022, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DaantjePeters ,

Toch maar weer bellen met het gratis nummer 0800-0402.

Spreek dan in : Afdeling Collections 

 

Â