Vraag

Blokkade opheffen. 'Vanwege administratieve redenen is uw telefoonnummer buiten gebruik'

  • 18 March 2023
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik ben overgestapt van t-mobile naar kpn mobiel.
sinds overstap heb ik wel gewoon internet en kan ik mb's delen met mijn kids, maar kan niet bellen of gebeld worden. Dan krijg ik melding vanwege administratieve redenen is uw telefoonnummer buiten gebruik gesteld. Ik heb geen en eerder ook nooit een betalingsachterstand gehad. Volgens KPN medewerker moet alles het doen, maar dat doet het dus niet. Hoe kom ik van deze blokkade af?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Bellen met de klantenservice,  leen daarvoor iemand anders zijn toestel. Gratis 0800 0402

Reputatie 7
Badge +24

Hi @hartog44, welkom op ons forum. 

Wat een nare overstap naar ons. Ik ga ervan uit dat je dus niet een openstaande factuur bij ons hebt. Kan ook bijna niet aangezien je net bent overgestapt. 

Bellen met de klantenservice,  leen daarvoor iemand anders zijn toestel. Gratis 0800 0402

Is het gelukt om dit op te lossen via onze telefonische klantenservice? 

Ik hoor graag van je.Â