Vraag

De achternaam die op mijn contract staat moet gewijzigd worden

  • 30 June 2022
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Beste, hoe kan ik mijn achternaam die op mijn contract staat wijzigen?

ik heb gisteren mijn mobiele abonnement verlengd, en had al meerdere malen eerder contact met KPN gehad om mijn achternaam te wijzigen naar mijn meisjesnaam. In de KPN app staat mijn naam al een tijd goed vermeld, maar in de bevestigingsemail en de mail met het toegestuurde contract staat nog steeds mijn getrouwde naam. Ik ben al ruim 9 jaar gescheiden en wil deze naam absoluut niet meer gebruiken. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Dawneen en welkom hier op ons forum :)

Dat zou ik in principe voor je moeten kunnen fixen! Als je je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dat hebt gedaan) dan kan ik hier mee voor je aan de slag. Zou je in je profiel bij de persoonlijke opmerkingen je getrouwde naam willen plaatsen en je meisjesnaam? Alvast bedankt!

Beste JanZ,

Dat zou toch eens fijn zijn. Ik heb mijn profiel ingevuld.

Ik hoop dat het jou wel lukt om mijn naam te wijzigen naar Eenkhoorn. Ik word een beetje verdrietig van het feit dat ik steeds hoor van de klantenservice dat het eindelijk is geregeld, maar dan toch weer mails krijg met de aanhef mevrouw Elfers Eenkhoorn. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Dawneen, bedankt voor het invullen van je profiel en mijn excuses voor de ietwat late reactie! In onze systemen staat je naam goed alleen op de een of andere manier ontvang je van je mobiele abonnement nog steeds facturen met daarop je meisjesnaam + getrouwde naam. Ik ga hiermee aan de slag en kijken hoe dit kan worden opgelost want ik kan me heel goed indenken dat het vervelend is om elke keer een factuur te ontvangen met daarop de verkeerde naam. Ik kom hier bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Dawneen :)
Ik ben even voor je gaan kijken en het ziet er nu naar uit dat je de facturen onder de juiste naam ontvangt (dus alleen je meisjesnaam die wordt vermeld)! Was je dit al opgevallen?

Hoi JanZ_

de facturen stonden gelukkig altijd al goed, maar het contract stond nog steeds op de verkeerde naam. Ik heb wel meerdere mails gehad dat mijn gegevens gewijzigd zijn en daarin staat alles goed.

kan nu dus pas weer over 2 jaar controleren of de naam op het contract dan wel goed staat ☺️
 

In ieder geval bedankt, want er zijn tenminste wel wijzigingen doorgevoerd 😃.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi JanZ_

de facturen stonden gelukkig altijd al goed, maar het contract stond nog steeds op de verkeerde naam. Ik heb wel meerdere mails gehad dat mijn gegevens gewijzigd zijn en daarin staat alles goed.

kan nu dus pas weer over 2 jaar controleren of de naam op het contract dan wel goed staat ☺️
 

In ieder geval bedankt, want er zijn tenminste wel wijzigingen doorgevoerd 😃.

Yes, ook dat stukje zou nu in orde moeten zijn hoor @Dawneen!

Mocht je hier ooit nog vragen over hebben, laat me dit dan vooral weten :)