Beantwoord

Door een fout van KPN staat er nu een abonnement op mijn naam

  • 25 April 2022
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ben al sinds 2008 geen klant meer bij KPN. Door een fout bij KPN hebben zij zonder mijn toestemming een ander account op mijn naam gezet en wordt ik niet belaagd met facturen. Maar ik heb nimmer verzocht om een contractsovername. Hoe krijg ik iemand te spreken die dit kan recht zetten?????

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 April 2022, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ferris bueller, dat is wel schrikken kan ik me voorstellen! Uiteraard ook niet de bedoeling.
Je kunt hierover het beste met ons bellen.

Als het om een particulier abonnement gaat op 0800-0402
Als het om een zakelijk abonnement gaat op 0800-0403

@Thomas Daar heb ik inmiddels een keer of 6 over gebeld, geappt en geprobeerd te mailen. Het standaard antwoord is “computer says no, zoek het maar uit, ik kan u niet helpen en ik ga u zeker niet doorverbinden met iemand van de betreffende afdeling en al helemaal niet met mijn manager”. De enige oplossing die nu nog rest is zo snel mogelijk alle zakelijke contracten met KPN verbreken en iedereen die het maar horen wil waarschuwen om vooral niet mer KPN in zee te gaan. Gelukkig kan ik zeer overtuigend spreken.