Beantwoord

Door lopende glasvezelbestelling kan ik nu niks aanpassen

  • 18 March 2023
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Een maand geleden heb ik het erotiek pakket besteld en ESPN verwijderd. Hierbij kreeg ik automatisch ook glasvezel in de bestelling, echter wil mijn huurbaas hier niet aan meewerken. 

Mij maakt dat verder niet uit, want ik ga over een half jaar verhuizen, maar.. nu is plotseling dat erotiekpakket verwijderd en ESPN is beschikbaar en ik kan niks nieuws aanvragen omdat er een lopende bestelling is. 
 

hoe kan ik dit weer rechttrekken? 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 March 2023, 18:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

 

hoe kan ik dit weer rechttrekken? 

@ThZwr,  had hier een zelfde ervaring in mijn XS4ALL tijd. De helpdesk heeft toen mijn (niet tijdig leverbare) bestelling gecanceld waardoor de blokkade werd opgeheven. De helpdesk moet het dus op kunnen lossen. Is je profiel compleet? mogelijk kan een hier meelezende moderator iets voor je doen. Bellen met 0800-0402 gaat mogelijk sneller. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @ThZwr! Het beste wat je hiervoor kunt doen is bellen met ons via 0800-0402. Doordeweeks kan dit tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. De huidige bestelling moet dan namelijk geannuleerd worden, dat gaat telefonisch. 🙂 Hopelijk is het dan snel geregeld! 

Hoi @Berrie_Kaas en @Sanne_M ,

 

bedankt voor jullie antwoorden, ik ga morgen even bellen!