Beantwoord

Eenmalige betaling S22: bedrag is onduidelijk?

  • 21 November 2022
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Zat zojuist op de website te kijken naar de S22 en wat de kosten zijn. Nu zet ik hem dan op 25 euro per maand toestel waarna in beeld komt dat eenmalige betaling 72 euro is. Aan de rechterkant zie je dan dat de eenmalige betaling voor het toestel 96 euro is. Zie onderstaande afbeelding

Nu had ik al contact gehad met de klantenservice en dit gemeld maar ze gaf aan dat zij het juiste ziet.

2 verschillende browsers geprobeerd maar beide hetzelfde probleem. Iemand idee hoe dit kan?

 

icon

Beste antwoord door GeSp 21 November 2022, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @marieke461 ,

Probeer het nog eens. Net als de telefonische klantenservice krijg ik ook geen 96 euro in beeld. 

Nog steeds. Nu op telefoon geprobeerd. Geen idee wat er fout gaat. 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hier exact hetzelfde als bij @marieke461 

Lijkt mij een bug in de website.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @marieke461 ,

Probeer het nog eens. Net als de telefonische klantenservice krijg ik ook geen 96 euro in beeld. 

@marieke461 

Is het al gelukt met het juiste bedrag? 

Nee ik wacht nog effe met mijn beslissingÂ