Beantwoord

Eenvoudig alle facturen downloaden zoals dat bij Telfort kon

  • 15 January 2022
  • 8 reacties
  • 79 keer bekeken

Is er een manier om eenvoudig meerdere facturen te downloaden zoals dat bij Telfort kon? Na een uurtje prutsen zie ik nauwelijks mogelijkheid (een verwijzing naar de app zonder verdere toelichting mag je achterwege laten)

icon

Beste antwoord door Nick83 15 January 2022, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN bellen. Een medewerker kan ergens een vinkje zetten, zodat us ze gewoon weer als bijlage over de mail krijgt.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @NdBr 

Via de overzicht pagina van MijnKPN op de website kan je tot 12 maanden terug gaan.

Dat gaat via Producten → Thuis/Mobiel → Bekijk alle facturen

Maar via de MijnKPN app voor Android & iOS (telefoon en tablet) kom je tot 20 maanden terug.

Na inloggen in de app kies je op het hoofdscherm voor Laatste facturen bekijken. Dan verschijnen de laatste 6 facturen. Via Toon meer zie je vervolgens de hele lijst.

@Nick83 Dankjewel, na anderhalf uur prutsen blijkt dat de oplossing, ik denk dat KPN met een eenvoudige investering veel kosten kan besparen en klanten tegemoet kan komen. Nu moet je eerst nog de belrobot uitleggen dat hij de vraag niet snapt en opnieuw bellen om een medewerker te spreken te krijgen.  Overigens perfect geholpen door de medewerker.

@RBxx Dank voor je reactie, maar misschien goed om de vraag even te lezen voordat je antwoord. Je schetst de omslachtige en bijzonder klantonvriendelijke manier om stuk voor stuk de facturen te downloaden (dus 24x, waarbij het via de computer overigens niet lukt omdat je dan maar 11 facturen kunt downloaden. En alles op de telefoon is fijn, maar dan moet je ze weer naar de computer uploaden…

Telfort had het veel beter voor elkaar

Reputatie 7
Badge +24

Het beste kun je die facturen gewoon elke maand even een keer bijwerken. Als er dan wat veranderd is, dan zie je dat ook meteen. 

@Nick83 Tsja “het beste antwoorden” daar heb ik niet zoveel aan, ik moet mijn boekhouding 1x per jaar doen en dan moet ik facturen ff verzamelen. En de meeste bedrijven snappen dat, zo ook Telfort, de dochter van KPN. De factuur zie ik wel langskomen, maar dan zity ik meestal niet achter de computer voor mijn admin.

Reputatie 7
Badge +24

U zult wel geen ondernemer of zzp'er zijn. Als je dan maar 1 keer per jaar de boekhouding doet komt het niet goed 😁

@Nick83 Bijzondere aanname en je hebt nog veel te leren . Het is voor jullie “experts” wel lastig om je in klanten te verplaatsen hè? Fijne avond.

Badge +19

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Tot nu toe hebben alleen medeforumleden gereageerd.