ESPN wordt in rekening gebracht, zou gratis zijn

  • 22 March 2023
  • 18 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 3

Op 5 januari 2023 mijn contract verlengd met daarin 12 maanden gratis ESPN compleet. Factuur 21 februari echter 12,99 kosten, geen korting.
Gebeld met als resultaat dat dit gecorrigeerd zou worden. Vandaag factuur maart ontvangen. Weer 12,99 kosten en geen korting.
Gebeld, medewerker snapte het niet, uitgebreid uitgelegd, in de wacht gezet ivm overleg met collega, verbinding verbroken. Nogmaals gebeld.
Nu kreeg ik een uiterst vriendelijke man aan de lijn. Weer uitgelegd, weer in de wacht gezet ivm overleg collega. De medewerker gaf daarna aan dat in het contract inderdaad 12 maanden gratis staat en dat hij de correctie zou doorvoeren.
Ik ben benieuwd. Moet ik nu wachten tot de factuur van 21 april of zou ik al eerder iets  horen?


18 reacties

Reputatie 3

Ook bij mijn facturen een probleem. Op 5 januari 2023 mijn contract verlengd met daarin 12 maanden gratis ESPN compleet. Factuur 21 februari 12,99 kosten, geen korting. Gebeld met als resultaat dat dit gecorrigeerd zou worden. Vandaag factuur ontvangen. Weer 12,99 en geen korting. Gebeld, medewerker snapte het niet, uitgebreid uitgelegd, in de wacht gezet ivm overleg met collega, verbinding verbroken. Nogmaals gebeld. Nu kreeg ik een uiterst vriendelijke man aan de lijn. Weer uitgelegd, weer in de wacht gezet ivm overleg collega. De medewerker gaf daarna aan dat in het contract inderdaad 12 maanden gratis staat en dat hij de correctie zou doorvoeren? 
Ik ben benieuwd. Moet ik nu wachten tot de factuur van 21 april of zou ik al eerder iets  horen?

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 

Hallo @Klasinus bij je verlenging in januari moet je ook een nieuw contract met de specificaties hebben gekregen, staat daar dan niets over in? Dan had je toen meteen aan de bel kunnen trekken.

 

Reputatie 3

Zoals in mijn bericht staat, heb ik mijn contract gecontroleerd. Het contract klopt dus. De afhandeling niet. 

Reputatie 7
Badge +13

@Klasinus Ik zie dat ook op het contract staan. Wanneer heb je daar precies over gebeld met de collega's? Een eventuele correctie zou je dan zover ik kan inschatten al op de factuur van april moeten terugzien. 

Reputatie 3

Op 21 februari gebeld. Ik kreeg te horen dat het direct verwerkt zou worden. Op 21 maart weer gebeld, omdat op het de maart factuur ook niet klopte. 

Reputatie 7
Badge +13

Dan stel ik voor dat we de factuur van april afwachten. Zou je mij een bericht kunnen sturen of de correctie dan verwerkt is? Mocht dat niet het geval zijn dan pak ik dat voor je op. 

Reputatie 3

Okay. Thanks. 

Reputatie 3

Beste Remco,

Het is weer fout gegaan. Voor de 3e keer een verkeerde factuur. Hopelijk kun jij nu voor een oplossing zorgen. 

Reputatie 7
Badge +13

Wat klopt er dan niet? Is ESPN alsnog in rekening gebracht? 

Reputatie 3

Nog steeds wordt ESPN in rekening gebracht. Dus nu al 3 facturen fout. Ik ga ervan uit dat er nu gecrediteerd wordt en niet een opmerking komt dat ik moet wachten op de mei-factuur. Hopelijk kan jij iets hierin betekenen.

Reputatie 7
Badge +24

De medewerker gaf daarna aan dat in het contract inderdaad 12 maanden gratis staat ...

En staat daarbij ook een datum wanneer die 12 maanden ingaan? In een ander topic heb ik eens gezien dat die 12 maanden gratis ESPN een startdatum had van een jaar geleden. Dus op de dat dat het nieuwe abonnement starte was de einddatum van de 12 maanden gratis ESPN. Lijkt een 1 april grap. Maar het was zo.

Reputatie 7
Badge +13

@Klasinus Dit duurt te lang natuurlijk. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om in te grijpen in het facturatieproces maar ik heb mijn collega's van de afdeling Billing nu ingeschakeld om er naar te kijken. Zodra ik daar iets van hoor zal ik dat gelijk terugkoppelen!

Reputatie 3

Dank!

Reputatie 3

@Remco_  Weet je al wat meer?

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb dit belegd bij onze factuurservice, er is dus nog geen contact geweest? Mocht je woensdag nog niets hebben gehoord zou je mij dan een bericht kunnen sturen? Soms duurt het bij drukte even voordat een dossier bekeken kan worden.

Reputatie 3

Okay. Dank je wel.

 

Reputatie 3

@Remco_  Vandaag telefonisch contact gehad met een medewerker van de factuurafdeling. Naar zijn mening 
Is de factuur juist. In het contract staat inderdaad gratis. In het prijsoverzicht staat echter 12 maanden gratis met ingang vanaf 31-01-2022. Vreemd om dit op te nemen, terwijl ik in januari 2023 de contractwijziging kreeg. Kortom: weinig aan te doen, blijf wel met een enorm vervelend gevoel achter.
Dank in elk geval aan Remco voor de bemiddeling.

Reputatie 7
Badge +13

Wat spijtig dan dat er geen  oplossing is gevonden. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben laat het dan weten!

Reageer