Vraag

Extra bundel aangevraagd en dubbel gekregen, wil 1 bundel annuleren

  • 4 May 2022
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Beste,

Ik heb gisteren toen ik aankwam in Canada een supervoordeel bundel aangevraagd en ik heb toen vervolgens nooit een bevestiging daarvan gekregen. Even later probeerde ik het opnieuw en toen ook niks gehoord. Nu heb ik de mijnkpn app gedownload en zie ik dat ik de bundel nu 2 keer heb. 
Is er een mogelijkheid om 1 van de 2 bundels te cancellen? Ik heb namelijk niet zoveel mbs en belminuten nodig.

Veel dank!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @StijnWalthuis, welkom.

We kunnen een bundel helaas niet deactiveren. Maar omdat je geen sms ter bevestiging hebt ontvangen, wil ik wel iets met je afspreken:

Ben je straks weer in Nederland en heb je de tweede bundel inderdaad niet verbruikt? Dan wil ik die bundel wel voor je vergoeden. 

Op voorhand kan ik dit niet doen. Want stel dat je toch meer nodig hebt dan je had verwacht.

Beste @Denise_ ,

Dank voor je bericht! Ik accepteer dat aanbod graag. Ik zal er op letten!

 

Beste @Denise_ ,

Hopelijk is alles goed met je!

Ik ben inmiddels al een tijdje terug van mijn vakantie en de 2e bundel bleef ongebruikt. Hij staat echter wel op de factuur van mei, hoe nu verder? 

 

Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @StijnWalthuis! Denise is nu afwezig, vandaar een reactie van mij.

Wil jij jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel? Op basis daarvan kan ik jouw gegevens erbij pakken en met je meekijken.
Het gaat mij om de volgende gegevens:

  • Naam en geboortedatum van de contractant
  • Klantnummer
  • 06 nummer waar het om gaat
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventuele extra informatie noteren. 

Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt!

Reageer