Beantwoord

Factuur bedrag hoger dan verwacht en aansluitkosten niet vergoed

  • 30 June 2022
  • 11 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1

Goededag,

Mijn factuur bedragen zijn te hoog. 7,50 per maand. Is nu twee keer 32,50 gefactureerd ipv 25 euro. Daarnaast is de aanmeldkosten van 25 euro niet verrekend.

Groet, Mathijs

icon

Beste antwoord door RBxx 30 June 2022, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Mathijcb 

Dat lijkt op een ontbrekende “Korting op Mobiel”, die je krijgt als je een KPN Mobiel abonnement (Unlimited data) combineert met KPN Internet thuis op hetzelfde adres.

Is dat abonnement wel aangemeld voor de Hussel voordelen?

Dat kan je controleren en zo nodig regelen via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Reputatie 1

Dank Ruud,

Heb ik nu gedaan. Wel raar, dat je gebeld wordt om en de overstap meteen geregeld wordt. Dat ik nu zelf de hussel aan moet zetten.

 

Nu de vraag, hoe krijg ik het te veel betaalde geld terug?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Mathijcb , normaal gaat dat ‘vanzelf’. Ik heb twee maanden geleden zo’n abonnement via kpn.com besteld met nummerbehoud vanaf een andere provider en ik heb daar verder niets voor hoeven doen.

Als je jouw gegevens in het forum profiel zet, dan kan een KPN moderator dit voor je controleren en zonodig met terugwerkende kracht corrigeren. Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet jouw 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN ter verificatie in “Persoonlijke opmerkingen”. Vanwege de drukte kan een reactie een paar dagen duren. Je kan ook KPN klantenservice bellen via 0800-0402.

Reputatie 1

Thanks voor de tips! Ik ga ze doorvoeren en afwachten.

Het kan even duren voor je een reactie krijgt. Succes ermee.

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Mathijcb! Wat fijn om te lezen dat jij de adviezen van RBxx ter harte hebt genomen!

Hi @Mathijcb , normaal gaat dat ‘vanzelf’.

Ik kan dat bevestigen. Er staat al een creditbedrag klaar om meegenomen te worden op een volgende factuur.

Wat betreft de eenmalige aansluitkosten van €25,-: ik zie deze kosten wel vermeld staan in jouw bestelbevestiging. Kun je de verwachte verrekening toelichten? Alvast bedankt!

Reputatie 1

Dag Shyrin,

 

Ik heb telefonisch het abbonement om laten zetten. De desbetreffende collega gaf aan, omdat ik al klant was bij KPN vanwege glasvezel internet, de 25 euro in eerste instantie betaald zou moeten worden, waarna deze bij de tweede factuur verrekend zou worden.

Dat is dus niet gebeurt.

Groet, Mathijs

Reputatie 7
Badge +16

Helder! Daar zie ik geen aantekening van terug, dus ik trek mijn collega even mouw en wacht een terugkoppeling af.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mathijcb. Mijn collega heeft de aansluitkosten alsnog gecrediteerd, deze ook deze kosten worden verrekend met een volgende factuur.

Reputatie 1

Dank voor het overleggen en het handelen. Ben blij dat het zo is opgelost. Fijne week verder!

 

Reputatie 7
Badge +16

Jij blij, dan ben ik ook blij! 😊 Graag gedaan en ook een fijne week!