Beantwoord

Factuur betaald, graag weer aansluiten?

  • 20 January 2022
  • 1 reactie
  • 1010 keer bekeken

vandaag de factuur betaald nu wil ik graag dat de zakelijke telefoons geactiveerd worden zodat wij weer kunnen bellen en internet hebben

mvg p.m westerhoven 

petrasfashionbijouterie


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 20 January 2022, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Petrasfashionbijouteruie, welkom en bedankt voor je verzoek!

Over het betalen na een blokkade kun je de volgende informatie op onze website terug vinden:

Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten. Vul je gegevens in en betaal via iDEAL. Met de MijnKPN app of in MijnKPN kun je zien of de betaling verwerkt is.

Belangrijk om te weten

  • Je kunt je betaling niet meer uitstellen
  • Je moet heraansluitkosten betalen. Dit is voor mobiel €33,88 en voor TV, Internet & Vast bellen €25
  • Hieronder zie je hoe lang het duurt voordat je je kpn diensten weer kunt gebruiken. Dit is afhankelijk van de manier en het moment waarop je betaalt.

    Let op: als je via sms, e-mail, of de Mijnkpn App betaalt, ben je het snelst weer aangesloten.

 

Check vooral in MijnKPN (app) of je betaling verwerkt is en hou de bovenstaande tabel aan!

Het is ook goed om zo nu en dan het toestel helemaal uit/aan te schakelen, zodat de simkaart zich ook opnieuw kan aanmelden op het netwerk.