Beantwoord

Factuur mobiel abonnement klopt niet

  • 16 May 2022
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

 

Beste klantenservice, 

Ik heb in maart en april telefonisch contact opgenomen met de klantenservice omdat de facturen (van mobiel)van Maart en April niet klopten. In Maart moest ik €19,20 betalen en in April €17,50. Dit kwam aldus de klantenservice omdat het mobiel abonnement ontkoppeld was aan het thuis abonnement. Er werd mij zowel in maart en april verteld dat het teveel betaalde verrekend werd en het stond ook al zo in het systeem maar ik kreeg vandaag de factuur van mei maar er is niets verrekend.Het bedrag €15,00 klopt nu wel maar er staat nu bij eenmalige korting van €2,50 en ook dat klopt niet.  Dus dan gaat de factuur van juni ook weer niet kloppen omdat er al bij staat eenmalige korting. Ik heb een mobiel contract waarin vast staat dat ik  in combinatie met “thuis” korting krijg en dat ik dus met kortingen vast bedrag van €15 p/m moet betalen. En dus heb ik nu nog steeds €6,70 tegoed. Ik hoop dat dit nu voor eens en altijd opgelost wordt en dat ik niet elke maand een rekening krijg die niet klopt en dat ik telkens met de klantenservice contact op moet nemen want dit kan niet de bedoeling zijn. Een abonnement afsluiten dat gaat in principe heel gemakkelijk maar dan komt het daarna allemaal anders uit. Ook toen ik dit mobiel abonnement afsloot had ik gevraagd wat dan is met die kortingen als ik later dat thuis abonnement niet meer verleng en toen werd mij verteld dat dit gewoon bij die €15,00 bleef want ik heb een contract maar toen ik dat pas na had gevraagd bleek het niet zo te zijn. En dit klopt dus allemaal niet. Graag een oplossing. Mvg Huub

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 18 May 2022, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Huub56! Ik heb het voor je nagekeken. Er is iets mis in de registratie van het Hussel voordeel. Je mobiele nummer staat daar goed in. Je internet abonnement niet. Om dit te herstellen heb ik een ticket aangemaakt. Daar moet het met een paar dagen mee zijn hersteld.

Zodra dat klaar is kijk ik voor je of er nog korting onterecht niet gegeven is. Als dat zo is maak ik dat in orde en zie je die vergoeding op de factuur van juni! 🙂

Hallo Bram, 

Goed dat je de oorzaak gevonden hebt. 
Nou dan wacht ik wat die vergoedingen betreft nog even af. Bedankt. 
 

mvg. Huub