Hoi,
Op 19 september heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik naar het buitenland ben geëmigreerd. Ik heb aangegeven dat 22 september de gewenste opzegdatum is. De reactie van KPN was dat dit binnen 5 dagen verwerkt zou worden. Uiteindelijk heb ik op 3 oktober bericht gekregen dat mijn abonnement wordt gestopt. Ik heb toen er niet op gelet dat er stond dat mijn abonnement pas per 3 november zou worden gestopt, waardoor ik nog voor de hele maand oktober gefactureerd zou worden.
Onlangs heb ik die factuur ontvangen en toen heb ik de mails teruggelezen. Ik vind het echter niet netjes dat KPN mijn aanvraag zo langzaam verwerkt en dan voor heel oktober factureert terwijl ik in september heb opgezegd. Ik heb in die maand ook geen gebruik gemaakt van mijn oude SIM kaart. Kan ik hier nog iets van terugvragen?
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel