Vraag

Factuur ter hoogte van €102,50 gekregen voor het oplossen van een probleem dat door KPN is veroorzaakt

  • 16 March 2023
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Vanwege de migratie van internet na glasvezel zat ik van 4 maart t/m 15 maart zonder internet en televisie. Ik heb zelf geen glasvezel aangevraagd. Voor 4 maart heb ik geprobeerd een afspraak te maken met een monteur  via een was via een 020..     nummer dat ik van KPN heb gekregen. Ik moest mijn voorkeurdagen doorgeven, maar ik werd niet teruggebeld. Daarvoor had ik een afspraak op een bepaalde dag tussen 13 en 15 uur,  maar er was niemand gekomen. Ik hoorde dat er wel iemand was rond 12 uur en dat hij een foto heeft gemaakt. Om 12 uur was ik niet thuis. Een ander issue is dat de monteren bellen met privénummers en dat zij  geen bericht achterlaten. Dit vind ik ook onacceptabel. Op 4 maart heet KPN mijn internet stopgezet en in de periode van 4 maart t.m 15 maart heb ik alleeën ellende gehad: verkeerde leveringen (verkeerde noodpakket, dongel zonder sim), bijna elke dag bellen.  Het heeft mij zoveel tijd en ENERGIE gekost. Na het laatste gesprek is mij verteld dat er alles opgelost word en dat ik niets hoef te betalen. De monteur is op 15 maart geweest (weer gekomen van 10 tot 12- terwijl dat de afspraak van 8 tot 10 was) en ik kreeg een factuur van 102, 50 euro als excuus voor de hele ellende die ik meegemaakt heb. Goed geregeld KPN! Ik ben respectloos behandeld, ik ben iets verteld en het gebeurde iets anders.   Deze situatie heeft mij veel tijd en energie gekost dat ik  ziek ben geworden. Ik verwacht om KPN de factuur te annuleren. Ik heb nooit zoiets meegemaakt.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Rimogard! Welkom op het forum. 

Ik wil graag met je kijken waarom deze kosten precies gerekend zijn. Normaalgesproken krijg je van de monteur een kopie waarop de kosten staan. En je wordt gevraagd die te ondertekenen. Wil je hier aangeven of dit het geval is? En wat daar op stond?

Verder heb je het over een 020 nummer. Heb je dit nummer gekregen van een van onze medewerkers?

Hi @Rimogard! Welkom op het forum. 

 

Verder heb je het over een 020 nummer. Heb je dit nummer gekregen van een van onze medewerkers?

  via een was via een 020.. nummer dat ik van KPN heb gekregen

LIjkt me duidelijk.

Reputatie 7
Badge +17

@DLD KPN heeft verschillende kanalen. Van medewerkers aan de telefoon, of hier op het forum, tot op twitter. Maar het kan ook zijn dat het in een e-mail heeft gestaan. Gebruikelijk beginnen onze nummers met 088 of 0800. 

Het leek me in dit geval handig om verduidelijking te vragen.

Wel vraag ik me af waarom je deze opmerking maakt. Het voegt weinig toe aan de dialoog. Als er onduidelijkheden zijn is een vraag een betere manier om tot een goed gesprek te komen. 

@DLD KPN heeft verschillende kanalen. Van medewerkers aan de telefoon, of hier op het forum, tot op twitter. Maar het kan ook zijn dat het in een e-mail heeft gestaan. Gebruikelijk beginnen onze nummers met 088 of 0800. 

Het leek me in dit geval handig om verduidelijking te vragen.

Wel vraag ik me af waarom je deze opmerking maakt. Het voegt weinig toe aan de dialoog. Als er onduidelijkheden zijn is een vraag een betere manier om tot een goed gesprek te komen. 

Het valt mij gewoon op dat jullie de berichten maar half lezen of misschien wel maar half begrijpen. 

 

In de eerste regels van de post heeft ts het nota bene al over een 020 nummer dat hij van kpn gekregen heeft. Dan moet je niet nog een keer gaan vragen van wie hij dat nummer heeft? Begrijpend lezen , lagere school vaardigheden.

Reputatie 7

In de eerste regels van de post heeft ts het nota bene al over een 020 nummer dat hij van kpn gekregen heeft. Dan moet je niet nog een keer gaan vragen van wie hij dat nummer heeft? Begrijpend lezen , lagere school vaardigheden.

Toch denk ik dat @Bram_ terecht duidelijkheid wil krijgen door die vraag te stellen. Ik weet niet of @Rimogard wel contact gehad heeft met een KPN medewerker, misschien was het wel een medewerker van KPN Netwerk.