Beantwoord

Factuur van 2018 t/m 2022 vast en mobiel

  • 19 March 2023
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Hoi ik wil graag de facturen vanaf 2018 t/m 2021 van vaste en mobiele gebelde nummer terug kijken. Ik had al gezien dat het beperkt is om het terug te zien. Maar is dat een mogelijkheid? Ik heb bepaalde gebelde nummers nodig om datums te kunnen aangeven bij een instantie. GrĀ 

icon

Beste antwoord door RBxx 19 March 2023, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ook al zou het lukken om zover terug te komen, zal dat jouw probleem niet (kunnen) oplossen.

Door de privacyregels (AVG) worden de specificaties (zoals gebelde nummers) maar 6 maanden door KPN bewaard. Oudere facturen bevatten dus geenĀ specificaties meer.

JeĀ kan via de MijnKPN appĀ zelf de facturen tot 20 maanden geleden ophalen, maar met de genoemde beperking van 6 maanden specificaties.

Ā 

(edit)

JaĀ  dat kloptĀ  dat terug kijken van de facturen tot 20 maanden terug. Dat had ik al gezien hoor. Maar ik moet mijn gegevens vanaf 2018 terug kunnen zien en of dat het mijn problemen wel of niet oplost kun je niet over oordelen. Gr.Ā 

Maar bedankt voor je reactie.šŸ‘Œ

Bel gegevens ouder dan 6 maanden terug zijn er helaas niet meer.

De facturen van 7 maanden tot 6 jaar geleden bevatten alleen nog het bedrag.Ā