Beantwoord

Factuur van december was 19 euro duurder dan het abonnement, waarom?

  • 20 January 2022
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Heb mobiel abonnement van 30 euro

nu werd er in december 49 euro afgehouden , wat is hier de uitleg van kan het niet vinden

icon

Beste antwoord door Jose_ 21 January 2022, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @margjes, bedankt voor je vraag!

Ik kan me voorstellen dat je raar opkijkt als er ineens € 19,- meer van je rekening geïncasseerd wordt. Heb je de factuur al bekeken in MijnKPN? Daar worden alle abonnementskosten op gespecificeerd. 

Ja José daar staat 40 euro abonnement dus snap het niet.

graag uitleg 

Reputatie 7
Badge +12

Ja José daar staat 40 euro abonnement dus snap het niet.

graag uitleg 

Op pagina twee staan de kosten uit gespecificeerd. Mogelijk zijn er extra kosten voor een betaaldienst. (0900 nummer?) 

Nee hoor geen extra kosten

En er staat abonnement 34;80 

Reputatie 7
Badge +10

@margjes Ik wil wel even met je meekijken, maar ik zie helaas geen gegevens in je forumprofiel staan. Hierdoor heb ik niet de mogelijkheid om jouw factuur er bij te zoeken. Je bent het snelste geholpen door op werkdagen tussen 8:00 - 20:00 uur of op zaterdag tussen 8:00 - 17:00 uur te bellen met de Klantenservice via 0800 0402 (gratis). Je kunt tussen deze tijden ook een online chat starten via onze website: Contact en klantenservice. Als je op deze pagina een stukje naar beneden scrolt, krijg je de optie om een chat te starten.