Vraag

Factuur van januari is hoger dan in december, hoe kan dat?

  • 17 January 2022
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

Beste Kpn,

Ik heb devolgende mobiel abonnement “KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms” dit heb ik met Thuis TV en internet.

Zonder enig ander verbruik is dit tot op heden 25Euro omdat ik korting heb vanwege Thuis TV en internet, zo ook bij factuur December 2021.

In de Factuur van Januari 2022 is het 39,76, geen idee waar dit vandaan komt, beide maanden heb ik geen ander verbruik buiten het bellen en internetten om.

Dit is even 14,76 euro meer dan normaal, wat enorm veel is.

Hoe kan dit? omdat beide maanden niks “meer’ heb gekocht/verbruikt. sterker nog dat ik meer mb/min verbruikt in december dan Januari maar dat is eigenlink niet relevant.

Ook is er niets veranderd qua abonnementsvorm.

Klantnummer: *** en Factuurnr: *** versus ***

 

Admin: klantnummers en factuurnummers verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Tom van Riel , op je mobiele factuur kun je precies zien waar die extra kosten van €14,76 vandaan komen.

Nu kun je je hoogstens nog afvragen waardoor die hogere kosten zijn ontstaan en een volgende keer eventueel proberen te vermijden.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Als het zo makkelijk was , was ik er wel uitgekomen. 

Zie hierboven. Zeg het maar waar het van komt ? :)

Er is geen abonnements wijziging geweest.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Tom van Riel , op je mobiele factuur kun je precies zien waar die extra kosten van €14,76 vandaan komen.

Nu kun je je hoogstens nog afvragen waardoor die hogere kosten zijn ontstaan en een volgende keer eventueel proberen te vermijden.

Check pagina 2 van de factuur. Daar zou het op moeten staan.

Hallo @Tom van Riel ik zie op de nota van december 2021 een korting op mobiel van €7,50 die met de nota van januari 2022 weer voor het grootste deel teruggedraaid is, zijnde €7,26 + de korting van €7,50, die in januari 2022 niet (meer) is toegekend, dan kom je op een verschil van €14,76.

Is er iets aan je abo's gewijzigd in op 2 december 2021 waardoor de korting weer is teruggedraaid?

 

Reputatie 6
Badge +8

De korting van 7.50 is teruggeboekt. Heb je je vaste internetverbinding opgezegd? Of staat het abonnement op een ander adres?

Hieronder alle facturen.

Er zijn geen veranderingen in abonnement, ook niet in Thuis TV + internet.

Note: November heb ik 9,90 uitgegeven aan goede doelen.

 

 

Hallo @Tom van Riel dan even 0800 0402 bellen en vragen waarom die €7,50 per 2 december 2021 is vervallen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Tom van Riel, het lijkt er inderdaad op dat hier iets mis gaat met de Husselkorting op jouw mobiele abonnement. Er is inmiddels 24uur voorbij sinds het advies van @JanD. Heb je al tijd gevonden om te bellen met de klantenservice en is het inmiddels opgehelderd?