Beantwoord

Factuur van Ziggo na overstap naar KPN

  • 8 November 2022
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar kpn vanaf oktober 2022.

Maar nu kreeg ik een factuur van ziggo om het te betalen. 

Ik begrijp niet dat ik twee abonnementen moet ok betalen. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 13 November 2022, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Jamal Eddine Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je bent overgestapt naar KPN en hierbij gebruik gemaakt hebt van de overstapservice

Ik controleer graag voor je of dit goed is gegaan. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?