Beantwoord

Factuur wel of niet betaald

  • 21 January 2022
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo,

ik heb automatische incasso ingesteld en de app zegt dat ik heb betaald wat gaat er mis??

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 January 2022, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @rjvandieperbeek , als je alles betaald hebt, via automatische incasso, gaat er toch niets mis? Of begrijp ik iets verkeerd?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @rjvandieperbeek. Welkom op het KPN Forum. Wil je jouw vraag verder willen toelichten? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rjvandieperbeek ,

Dat is nu juist het voordeel van automatische incasso. Je hebt zelf geen omkijken naar de betaling van de facturen. 

Zolang er maar genoeg op je rekening staat krijg je altijd de melding "Alle facturen zijn betaald".

Wel fijn dat je het via dit scherm nog kunt terugvinden. 

 

Er gaat dus niets mis. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rjvandieperbeek ,

Dat is nu juist het voordeel van automatische incasso. Je hebt zelf geen omkijken naar de betaling van de facturen. 

Zolang er maar genoeg op je rekening staat krijg je altijd de melding "Alle facturen zijn betaald".

Wel fijn dat je het via dit scherm nog kunt terugvinden. 

 

Er gaat dus niets mis. 

@rjvandieperbeek 

Ben je inmiddels gerustgesteld? Of wil je ons nog wat vragen?Â