Fouten in bevestiging verlenging contract

  • 22 September 2023
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Ik heb zojuist telefonisch een contractaanpassing afgesproken (omdat na jarenlang klant zijn de kosten nu wel schrikbarend hoog werden) en ondertussen 5 mails ontvangen met verschillende bedragen (en niet wat er is afgesproken). In de “Mijn KPN” app zie ik bovendien dat het opnemen pakket is verwijderd. Dat is niet afgesproken/gewenst.

 

Graag bevestiging dat is afgesproken: € 47,49 (6 maanden), daarna € 59,99 en dat Opnemen pakket blijft bestaan. Ik heb wel gemeld dat wij maar één TV kastje in ons bezit hebben (deze wordt nu vervangen), waar dit volgens jullie administratie er 2 zijn. Mogelijk is daar een foutje bij invoeren ontstaan.

 

Er zou niets veranderen, alleen het vaste nummer vervalt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hallo Tom, welkom op het forum. Heb je inmiddels wat meer duidelijkheid gekregen? Normaal zou je één bevestiging moeten krijgen. Als de laatste orderbevestiging die je hebt ontvangen niet klopt dan zou ik je willen adviseren om even te bellen met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402 zodat daar naar gekeken kan worden.