Beantwoord

Foutieve factuur en afschrijving, abonnementsprijs is niet zoals afgesproken

  • 16 January 2022
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

In oktober 2021 heb ik een telefoontoestel aangeschaft bij de Mediamarkt. Tegelijkertijd heb ik een abonnement afgesloten bij KPN voor 16,50 per maand.  Door de aanvraag van nummerbehoud is het abonnement 11 november ingegaan. Ik heb een document ontvangen met de afsluitingsdetails. 

Op 6 december is er echter 61,00 euro afgeschreven. Op de factuur staan de aansluitingskosten van 25,00 euro, een deel van de maand november en de maand december. 
Voor de maand november is 21,50 euro gerekend en de maand december 19,50. 

Meerdere malen telefonisch contact opgenomen, waarvan 1 keer een uur in de wacht gestaan. Het advies gekregen om een klacht in te dienen. De medewerker heeft aangegeven dat in het systeem zichtbaar was dat de volgende factuur gewoon 16,50 zou bedragen.

Er is voor de maand januari weer 19,00 afgeschreven. Op mijn account van KPN staat nu dat mijn vaste abonnement kosten 19,00 bedragen. 

Zou het teveel betaalde bedrag verrekend kunnen worden en mijn abonnement kosten gewijzigd kunnen worden naar vooraf afgestemde 16,50? 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 January 2022, 19:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JEY ,

De eerste periode gaat vast over meer dan één maand, dat gaat bijna altijd zo. 
Maar het is mij wel duidelijk dat je nog geen KPN-Husselkorting geniet. 

Want het lijkt erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JEY, welkom op ons forum!
Is het je nog gelukt met de link van Noordzee je aan te melden voor de KPN Hussel korting?

Als dat nog niet gelukt is kijk ik natuurlijk graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?