Vraag

Geen factuur ontvangen van AirPods

• 13 January 2022
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb via de aipods actie nieuwe airpods besteld via de link in de mail nadat ik een nieuwe iphone had aangeschaft, maar ik heb hier nooit een factuur of betaalbewijs van gekregen. Deze heb ik wel nodig voor mijn boekhouding. Zou ik deze alsnog ergens kunnen opvragen of ontvangen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @eva12345678, het klopt dat hier geen factuur voor opgemaakt en verzonden wordt, aangezien dit een actie voor de consumentenmarkt betreft, waarbij een BTW bon niet zo belangrijk is. Bij vorige acties hebben ze iedereen die bedrijfsgegevens heeft ingevuld in het aanvraag formulier, alsnog een BTW bon toegestuurd maar daar ging wel een poosje overheen aangezien dit voor alle bestellingen in 1 keer is gedaan, enige tijd na afloop van de actie. Heb jij ook bedrijfsgegevens ingevuld? Of alleen persoonsgegevens?

Hoi!

Nee ik heb geen bedrijfsgegevens ingevuld tijdens het bestellen. Voor mij hoeft er trouwens ook geen btw bon van, want in mijn beroep is btw niet aftrekbaar. Het gaat dus puur om een factuurtje.

Reputatie 7
Badge +17

Ah dus je zoekt enkel een bewijsje vanuit ons dat je daadwerkelijk deze AirPods aan hebt geschaft.

Ik beloof niks maar wil hier wel graag even voor je achteraan, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Precies! Oh wat fijn dat je hier voor mij achteraan wilt gaan, dankjewel!!!!

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet.

Groet, Eva.

Reageer