Beantwoord

Geen factuur ontvangen van AirPods

  • 13 January 2022
  • 22 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik heb via de aipods actie nieuwe airpods besteld via de link in de mail nadat ik een nieuwe iphone had aangeschaft, maar ik heb hier nooit een factuur of betaalbewijs van gekregen. Deze heb ik wel nodig voor mijn boekhouding. Zou ik deze alsnog ergens kunnen opvragen of ontvangen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 February 2022, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @eva12345678, het klopt dat hier geen factuur voor opgemaakt en verzonden wordt, aangezien dit een actie voor de consumentenmarkt betreft, waarbij een BTW bon niet zo belangrijk is. Bij vorige acties hebben ze iedereen die bedrijfsgegevens heeft ingevuld in het aanvraag formulier, alsnog een BTW bon toegestuurd maar daar ging wel een poosje overheen aangezien dit voor alle bestellingen in 1 keer is gedaan, enige tijd na afloop van de actie. Heb jij ook bedrijfsgegevens ingevuld? Of alleen persoonsgegevens?

 

Hoi!

Nee ik heb geen bedrijfsgegevens ingevuld tijdens het bestellen. Voor mij hoeft er trouwens ook geen btw bon van, want in mijn beroep is btw niet aftrekbaar. Het gaat dus puur om een factuurtje.

Reputatie 7
Badge +20

Ah dus je zoekt enkel een bewijsje vanuit ons dat je daadwerkelijk deze AirPods aan hebt geschaft.

Ik beloof niks maar wil hier wel graag even voor je achteraan, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Precies! Oh wat fijn dat je hier voor mij achteraan wilt gaan, dankjewel!!!!

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet.

Groet, Eva.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @eva12345678, het duurde even voordat je weer van me hoort, dat komt doordat we bij de meest recente AirPods actie zijn gewisseld van uitvoerend partner. Hierdoor had ik niks meer aan mijn contactpersoon bij de vorige uitvoerend partner en moest ik opnieuw mijn weg zien te vinden tot ik bij de juiste persoon uitkwam!

Deze vertelde me dat er bij vorige acties zo veel vraag was naar een factuur/bon, dat ze het nu anders aanpakken en standaard een bon meeleveren bij het pakketje in. Je zou dus, bij de doos van de AirPods in, ook een bon hebben moeten ontvangen. Heb je die doos nog, zodat je dit kunt controleren?

Hoi Maja, 

 

dank voor je moeite en je reactie! Ik heb de doos helaas niet meer.. maar als ik het mij goed herinner zat er geen bon bij, anders had ik die natuurlijk gebruikt voor m’n boekhouding!

Is er wellicht nog een andere oplossing?

 

Met vriendelijke groeten,

Eva Hiep

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, balen :grimacing:  Ik ga even navragen of we een kopie kunnen achterhalen!

Reputatie 7
Badge +20

Er gaat een nieuwe naar je verzonden worden @eva12345678 :blush:

Ik heb gevraagd of dat per mail is of per post, en wanneer je hem ongeveer kunt verwachten. Als ik de antwoorden heb, laat ik dat hier direct weten!

Reputatie 7
Badge +20

Er is per post een nieuwe factuur naar je verzonden @eva12345678, die zou je dus 1 dezer dagen moeten ontvangen! Laat je het even weten als je hem binnen hebt? 

Oh wat fijn! Dankjewel Maja! ik zal het laten weten als ik hem heb ontvangen! 

Reputatie 7
Badge +20

Top, ik hoop dat dat niet lang gaat duren :blush:

Reputatie 7
Badge +20

Heb je hem inmiddels ontvangen @eva12345678?

Ik heb nog niks ontvangen!

Reputatie 7
Badge +20

Nou zeg, daar ga ik even achteraar!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je factuur als PDF ontvangen en heb hem zojuist naar je gemaild!

Mocht je hem niet direct in je postvak in zien, check dan ook even de spam en/of ongewenste mail map :slight_smile:

Ik zie hem! ontzettend bedankt voor alle moeite!

Reputatie 7
Badge +20

Top :grinning:

Graag gedaan!

Badge

Goedendag, ik ervaar hetzelfde probleem als Eva. Ik heb het factuur momenteel nodig als garantiebewijs voor mij airpods. Zou ik hierin geholpen kunnen worden? 

Reputatie 7
Badge +20

Oei @Noa harteman, het is inmiddels zo lang geleden dat deze actie liep, dat ik er niet helemaal zeker van ben dat ik dit nog voor je kan regelen 😬 Maar ik ga uiteraard wel een poging wagen! 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Badge

Bedankt voor de snelle reactie! 
Ik heb het profiel ingevuld. Het is toentertijd besteld op het account van mijn schoonmoeder.  

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Noa harteman, ik ga m'n best voor je doen!

Reputatie 7
Badge +20

Ondanks dat meerdere collega's het hebben geprobeerd, zijn de facturen van deze actie nergens meer in te zien of op te vragen. Ik ben dus bang dat ik je hierin moet teleurstellen @Noa harteman 🙁