Beantwoord

Geen verhuizingscadeau voor relatief nieuwe klant?

  • 25 June 2022
  • 10 reacties
  • 244 keer bekeken

Ik ben een vrij nieuwe klant bij KPN, door omstandigheden gaan we over 2 weken al verhuizen. Het doorgeven van de verhuizing lukte online niet door een technische foutmelding. In het vervolg heb ik contact met de klantenservice gezocht. Deze hebben de verhuizing ook keurig verwerkt maar wilden mij het verhuizing cadeau (of 2 superwifi punten of  6x 20€ korting) dat ik online zag staan niet aanbieden omdat het ‘niet te combineren was met mijn huidige contract”. Ik heb echter geen voorwaarden gevonden die mijn contract van de verhuizingactie uitsluiten. Weet iemand hier meer over?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 July 2022, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Cadeau? Bij verhuizing? Waar staat dat op de website?

Er is wel een cadeau voor nieuwe klanten.

Maar u bent al klant. Vrij nieuw, dus toen heeft u het welkomstcadeau al gehad.

Reputatie 7
Badge +18

@PeterGDat staat hier: https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

 

Verhuiscadeau

Verhuis je KPN mee naar je nieuwe huis? Dan krijg je van ons gratis 2 SuperWifi punten t.w.v. 199,- of korting op je abonnement cadeau! Geef je nieuwe adres zo snel mogelijk aan ons door, dit kan al 3 maanden voor je verhuisdatum.

 

Lijkt mij dat @gdb_lh daar dan ook recht op heeft ook al is het telefonisch doorgegeven.

Wat voor contract heb je @gdb_lh een KPN contract of b.v. oud telfort/xs4all contract?

Oh, dat is volkomen nieuw voor mij! 😀. Kennelijk stappen mensen redelijk vaak over bij  verhuizing.

Heb even wat bedenktijd gehad. Ik denk dat je er niet voor in aanmerking komt omdat je minder dan een jaar klant bent. In dat eerste jaar geldt nog je welkomstcadeau én … je kunt in dat eerste jaar ook niet overstappen.

Maar een moderator kan en zal hier meer helderheid over geven.

Je situatie, verhuizing in het eerste jaar, is uitzonderlijk natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @gdb_lh, dit weet ik zo niet uit mijn hoofd, dit moet ik even uitzoeken. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. 

Hoi @gdb_lh, dit weet ik zo niet uit mijn hoofd, dit moet ik even uitzoeken. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. 

Hoi Bart,

Dank voor je reactie. Ik heb het profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat de verhuizing er goed in staat. Daarbij heb je een korting gekregen van 12 maanden. Dat is het verhuis cadeau. Dit zie je ook terug op de bevestiging die je 22-06 hebt ontvangen. 

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat de verhuizing er goed in staat. Daarbij heb je een korting gekregen van 12 maanden. Dat is het verhuis cadeau. Dit zie je ook terug op de bevestiging die je 22-06 hebt ontvangen. 

Dag Bart,

 

Bedankt voor je reactie. Ik was even druk bezig met de verhuizing. Ik snap eigenlijk niet goed wat je zegt want de korting heb ik gekregen toen ik de contract heb afgesloten, toen was nog helemaal niet bekend dat ik ging verhuizen?

Reputatie 7
Badge +24

Ik vermoed een beetje dat u geen verhuiskado krijgt.

Verhuiskado is bedoeld voor klant die contractvrij zijn. Die stappen bij verhuizen nogal eens over naar een andere provider. Of ze sluiten op het nieuwe adres een nieuw abonnement af en zeggen op het oude adres het abonnement op. Dan krijgen ze dus ook een kado of korting.

Maar dat is bij u niet van toepassing. U zit nog vast aan het jaarcontract. Dus is er vanuit KPN gezien geen reden om u een verhuiskado te geven.

Reputatie 7
Badge +20

Allemaal gelukt met de verhuizing? 

Misschien zelf ook even inde war, want was in de veronderstelling dat je een nieuw jaarcontract had bij de verhuizing met de korting. Maar inderdaad zit je nog in contract dan geen extra cadeau.