Beantwoord

Graag de activatiekosten vergoeden, zoals de aanbieding was

  • 7 December 2022
  • 7 reacties
  • 251 keer bekeken

Beste KPN,

Graag mijn activatiekosten van de rekening halen. De aanbieding is tijdelijk geen aansluitkosten en nu worden die toch op de bevestiging van mijn bestelling aangegeven. Zou graag correcte orderbevestiging ontvangen. Groet

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 December 2022, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @TeeBee01!

In de regel is het zo, dat als de eenmalige aansluitkosten gratis aangeboden worden, deze op de 2e factuur gecrediteerd worden.

Ik kijk graag na wat mijn collega genoteerd heeft bij jouw klantgegevens en of de kosten klaar staan om op de volgende factuur in mindering gebracht te worden.

Wil jij de klantgegevens van het betreffende abonnement toevoegen aan jouw Forum profiel? Dat mag bijvoorbeeld in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.
Graag het klantnummer en/of 06 nummer, jouw volledige naam en geboortedatum van de contractant. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Mocht je liever met ons bellen, dan kan dit ook. Mijn collega's zijn te bereiken via het gratis nummer 0800 0402.

Gedaan! Hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +16

Dank!

Even een dubbelcheck: dit gaat om een verlenging van een nummer/ contract toch? Ik twijfel een beetje, omdat de bestelling nu is aangevraagd als een nieuw abonnement/ nieuw contract.

Nieuw contract met nieuwe telefoon maar met nummerbehoud. De aanbieding was geen activatiekosten. Zie hieronder - geen schermfoto’s gemaakt.

 

Reputatie 7
Badge +16

Nummerbehoud is alleen van toepassing als je overstapt van de ene naar een andere provider. Nummerbehoud van een nummer dat al actief is, in dit geval bij ons, kan niet: het nummer is namelijk al actief bij ons. Ik check bij onze administratie of deze bestelling wel goed gaat.

Wat betreft de eenmalige activatiekosten van €25,-: de actie van tijdelijk geen activatiekosten is mij bekend.
Bij een verlenging van een abonnement (en dat is waar het hier om gaat) gelden er sowieso geen eenmalige activatiekosten, want ook hiervoor geldt: het nummer is al actief op ons netwerk.

Ok dus hiermee is het dan opgelost?

ik betaal geen € 25,00 activatiekosten en mijn nummer houd ik? 
Dan is enkel de ontvangen bevestiging niet goed.

Reputatie 7
Badge +16

Klopt, de activatiekosten zijn bij het verlengen van een bestaand contract niet van toepassing en het mobiele nummer zul je houden. 

Mochten de activatiekosten wel berekend worden, neem dan contact met ons op via dit topic of onze telefonische klantenservice (0800 0402). Ik heb ook een aantekening gemaakt bij jouw klantgegevens.
Het versturen van een nieuwe orderbevestiging lukt helaas niet, maar zo moet het ook opgelost zijn en goed komen!