Beantwoord

HBO Max wordt onterecht dubbel in rekening gebracht

  • 28 March 2023
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Hoi, 

Er word nu dubbel geld afgerekend voor HBO Max en daar ben ik het niet mee eens. Ik wil graag mijn situatie uitleggen maar het lukt me niet om gewoon een mailadres of telefoonnummer te vinden. Kunnen jullie contact met mij opnemen? Jullie hebben mijn contactgegevens.

 

Ik ben na een uur in rondjes gestuurd worden op de website erg gefrustreerd en hoor graag van jullie. 

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 30 March 2023, 18:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Joep zonder WiFi! Begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben. 

Ik kijk met je mee, maar het contact vind dan wel via het forum plaats. Mocht je rechtstreeks contract prettiger vinden, dan kun je doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een factuurvraag hebt en blijf aan de lijn, of bel direct terug nadat je een SMS bericht hebt ontvangen. Dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn.

Mocht het contact via het forum ook prima zijn, wil je mij dan laten weten op welke manier je dubbel betaalt voor HBO? Via ons en via HBO zelf, of zit het anders in elkaar? Als je het namelijk via ons en HBO zelf betaalt, dan moet één van deze abonnementen opgezegd worden.