Beantwoord

Hoe deblokkeer ik facturatie voor Xbox op mobiele factuur?

  • 1 July 2022
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

 

Hallo,

 

Had al een tijdje geen gebruik meer gemaakt van facturering via kpn voor xbox en nu was deze blijkbaar geblokeerd. waar kan ik dit nu kan deblokkeren.

Mvg,

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 July 2022, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Djibril . Welkom op het forum.

Lukt het misschien via de stappen die hier staan uitgelegd?

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel/online-aankopen-via-kpn-factuur.htm

@Erwin_  dankjewel voor u reactie maar helaas via die stappen werkt het nog steeds niet

 

 

@Djibril : Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken. 

Ja ik heb hem aangevult

@Erwin_ ik heb aangevult

@Erwin_  Dit is het probleem 

 

Hoi @Djibril . Ik zie in het systeem een herinnering over een factuur.  Ik heb zelf niet de middelen om hier op te handelen.

Hiervoor kun je het beste contact zoeken met de afdeling creditrisk. Dit kan via 0800 0402 of via 050 5824961

Top dank u wel 😊