Beantwoord

Hoe kan ik de klantenservice bereiken? Geen mailadres of chat?

  • 27 September 2022
  • 5 reacties
  • 314 keer bekeken

waarom heeft kpn geen mailadres ? voor telefonisch contact moet je engelengeduld hebben, en biedt 9 van de 10 keer geen oplossing.

voor een telecom bedrijf slaat dit natuurlijk nergens op

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 September 2022, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

waar s

kun je chatten ? weet iemand dit ? kpn zegt dat je ook kunt chatten, maar ik zie nergens waar ?

 

Admin: topics samengevoegd

Badge +19

U kunt bellen,  Twitter of Facebook gebruiken. U kunt ook hier uw vraag stellen.  Mailen kan bij de meeste grote bedrijven niet meer vanwege de enorme aantallen mails die er per dag binnen kwamen. Dus niet efficiënt. 

waar s

kun je chatten ? weet iemand dit ? kpn zegt dat je ook kunt chatten, maar ik zie nergens waar ?

 

Admin: topics samengevoegd

Hallo @bots12 ik meen sinds 1 juli van dit jaar kun je niet meer chatten met KPN, alleen nog bellen, Twitteren, Facebooken of dit forum (het langzaamst)

 

Deze vraag Is al vele malen aan de orde geweest hier, logisch want wie verzint er nu dat . . .

Zie dit

 Een stukje daar uit :

. . .
Nu begrijp ik wel dat een open email systeem niet ideaal is vanwege de grote hoeveelheid troep die er langs komt. Maar voor de klanten is daar toch wel een systeem voor te verzinnen. Eerst inloggen op de KPN, en dan een berichtendienst cq invulvak oid en dan heel graag wel een mogelijkheid voor een copy/bevestiging naar m'n eigen email, om het overzicht te kunnen houden.

. . .

 

Voor een telecom bedrijf is KPN abnormaal slecht bereikbaar.