Beantwoord

Hoe kan ik mij afmelden voor de papieren factuur per post?

  • 1 December 2022
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Heb alles geprobeerd wat in deze topics staat maar in mijn KPN kan ik niet afmelden dat ik geen papieren post meer wilt ontvangen.Kan KPN dit ergens aanpassen?de chat functie snapt het ook niet en breekt de chat af.Ik krijg ook geen medewerker op de chat.

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 7 December 2022, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Tabasco693 en welkom hier op ons forum :)

Dan is het goed dat je een topic hebt aangemaakt want ik kan er voor zorgen dat je voortaan geen papieren factuur meer ontvangt. Als je voor mij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan ga ik hiermee voor je aan de slag!

Goedemorgen,ik heb mijn gegevens ingevuld op de forum site.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen,ik heb mijn gegevens ingevuld op de forum site.

Top, bedankt voor het invullen van je profiel @Tabasco693!

Nog even een korte aanvullende vraag; ontvang je nu nog een papieren factuur voor je mobiele abonnement of gaat het juiste om je thuisaansluiting (internet & tv)?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tabasco693, ik begreep van je dat je nog papieren facturen ontving van van je thuis abonnement. Dat heb ik net voor je stopgezet dus in de toekomst ontvang je geen papieren factuur meer!

opgelost met behulp van de KPN Moderator.