Beantwoord

Hoe kan ik vaste telefonie toevoegen aan mijn XS4ALL abonnement? Ik wil dat het een KPN abonnement wordt

  • 1 December 2022
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement uitbreiden met een vaste lijn.

Volgens XS4All ben ik abonnee bij hun. Zij doen mij een aanbieding die veel duurder is dan het bij KPN zou zijn (waar ik ook mijn mobiele abonnement heb en waar ik sinds dit jaar sowieso moet inloggen om alles te kunnen inzien)

Nu kun je vanaf elke aanbieder overstappen op KPN, maar omdat XS4All KPN is…. niet vanaf XS4all!

KPN zegt dat ik moet verlengen bij XS4All en dat ik dan automatisch een KPN abonnement krijg. Maar daar betaal ik dan een XS4All abonnementsprijs voor. En dat is dan wel weer een KPN abonnement?!?

Ik ben eigenlijk gewoon tevreden met de abonnementen die ik heb, maar ik zou graag vast willen bellen en alles op één plek regelen en één pakket hebben en daar één mooie prijs voor betalen.

Hoe kan ik al mijn zaken regelen onder de KPN-paraplu voor een schappelijke prijs zonder gewoon met alles over te stappen naar ZIGGO en zonder mijn KPN producten voor duurder af te nemen met een XS4All sticker erop?

Kan KPN niet gewoon toestaan dat je als XS4All abonnee kunt overstappen naar KPN? En dan meteen een leuke overstapkorting aanbieden ;-) ?

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 7 December 2022, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @MKuijpers en welkom hier op ons forum!

Als het goed is, zou je via je MijnKPN omgeving er voor moeten kunnen kiezen om je abonnement te wijzigen en daar zou je dit ook aan moeten kunnen passen naar een KPN Hussel abonnement. Houd er wel rekening mee dat er dan wat zaken zullen veranderen. Zo is bijvoorbeeld de homepageruimte bij XS4ALL groter en heeft deze meer mogelijkheden. Je kunt ook altijd bellen met 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) om te kijken wat de exacte mogelijkheden zijn. Het is helaas niet mogelijk om dan gebruik te maken van een (overstap) aanbieding omdat je niet als nieuwe klant wordt gezien, houd daar wel even rekening mee.

Met mobiel bellen is veel minder duur dan met vaste telefoon bellen. 

Je hebt mobiel altijd een bundel waarbinnen bellen in en naar Nederlandse en EU nummers gratis is. Standaard 150 minuten per maand. Voor een euro meer is dat onbeperkt. Kan vaste telefoon niet tegenop.

Ik geef het maar even aan. 

Reputatie 7
Badge +12

Met mobiel bellen is veel minder duur dan met vaste telefoon bellen. 

Je hebt mobiel altijd een bundel waarbinnen bellen in en naar Nederlandse en EU nummers gratis is. Standaard 150 minuten per maand. Voor een euro meer is dat onbeperkt. Kan vaste telefoon niet tegenop.

Ik geef het maar even aan. 

Goede toevoeging @PeterG :)Â