Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn factuuradres voor mobiel?

  • 30 June 2022
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoi, 

Ik kreeg een mail van KPN dat mijn mobiele gegevens niet op hetzelfde adres staan als mijn Thuisabonnement en dat ik dan mogelijk later geen recht meer heb op combivoordeel. Nu wil ik dat aanpassen in Mijn kpn bij mijn Betalingsgegevens (want bij adresgegevens staat wel het goede adres), maar geeft elke keer een foutmelding! Als ik bel word ik weer naar hetzelfde punt gestuurd dmv een smslink en ik krijg hier een punthoofd van😉. Please help!

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 July 2022, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Nou zeg @Martje5, dit schiet niet echt op zo 🙄

Via het forum kunnen we deze wijziging helaas niet doorvoeren dus ik kan je er zelf niet mee helpen, hoe graag ik ook zou willen 😑 Zou je morgen na 8 uur toch nog eens willen bellen? En dan verhuizing inspreken? Hopelijk wordt je dan doorgezet naar een collega die over de verhuizingen gaat, zodat die je hier verder mee kan helpen!

Reputatie 7
Badge +20

Is het bij het opnieuw bellen wel gelukt om het gewijzigd te krijgen @Martje5?

Ja het is gelukt! Ik deed wat je zei en kreeg toen weer automatisch een sms, maar toen belde ik meteen weer en had het systeem het door en kreeg ik wel een medewerker aan de lijn.

Bedankt:)

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top! Bedankt dat je het nog even laat weten 😊