Beantwoord

Hogere mobiele rekening dan afgesproken

  • 17 January 2022
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste KPN, 

 

In november 2021 heb ik telefonisch bij KPN mijn nieuwe telefoon abonnement afgesloten voor €48,50. Nu moet ik uit het niets €61 euro voor mijn abonnement betalen zonder dat ik hierover geïnformeerd ben. Omdat ik mijn abonnement al over de telefoon had afgesloten moest ik al 33 euro extra betalen voor deze grote grap en dan nu opeens moet ik dik 12,50 meer betalen voor mijn abonnement. Ik ben echt heel ontevreden en ik wil dat hier meer duidelijkheid over komt, want ik vind dat dit op een belachelijke wijze wordt opgepakt. Je zou denken dat jullie blij moeten zijn met een klant erbij, maar op deze wijze komt dat niet zo over en ben ik inmiddels al meer dan 130 euro kwijt, alleen al aan een abonnement afsluiten. Ik vind dit echt niet netjes, vooral omdat het totaal niet gecommuniceerd is. 

 

In afwachting op jullie reactie. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Demi de Visser 

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 January 2022, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Demi.dV , op je mobiele factuur kun je precies zien waarvoor je betaalt en wanneer tot wanneer je betaalt.

Als je klant wordt tussen 2 factuurdata van KPN in betaal je bij de 1e factuur de abokosten vanaf het moment dat je klant werd tot de factuurdatum waarop je de factuur ontving plus de abokosten 1 maand vooruit en de eventuele gemaakte variabele kosten van de afgelopen periode achteraf.

Zijn er bepaalde kosten berekend waarover je een vraag hebt?

 

Nee, ik zie idd dat op mijn factuur wat extra kosten in rekening zijn gebracht. Die worden dus maandelijks niet meegenomen maar eenmalig. Ik had hier graag wel vooraf wat informatie over gewild want nu zat ik erg over de €12,50 extra in, wat ik als student gewoon niet over heb. 

 

Maar bedankt voor uw antwoord en de verduidelijking. 

Hallo @Demi.dV wil je zeggen waar die €12,50 eenmalig voor berekend zijn?

 

Reputatie 7

Hoi @Demi.dV, welkom bij ons op het forum. Net als Jan ben ik ook benieuwd waar die eenmalige kosten precies voor zijn, wat staat er precies bij de specificatie van het bedrag? Kan je ons er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Het kan voor deze situatie ook makkelijk zijn om er met ons over te bellen, dan kan er direct met je meegekeken worden. Dat kan via 0800-0402.