Beantwoord

Ik betaal al twee maanden €10,99 onterecht voor online aankopen

  • 15 April 2024
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ook ik betaal al 2 maanden 10,99 teveel onder de vermelding Online aankopen. Ik heb GEEN spotify abonnement. 

icon

Beste antwoord door Ja k 16 April 2024, 20:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit is bij een mobiel abonnement? 

Een  KPN Thuis abonnement TV internet en bellen. 

Vanochtend gebeld met KPN klantenservice en door een aardige dame geholpen. Zij gaf toe dat de fout bij hun lag. En ik krijg 2x €10,99 terug. 👍

Reputatie 7
Badge +13

Hi @Ja k, welkom op de KPN Community! Fijn dat er dan toch snel duidelijkheid is gekomen. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je altijd even een topic posten!

Reageer