Ik heb sinds kort alles in 1 en kan dus het plus pakket er gratis bij nemen. Nu staat er een bestelling open en dus kan dit niet want het systeem kan geen 2 bestellingen verwerken. Maar het mooiste van alles is ik heb geen bestelling open staan!! Ik ben verhuist in oktober en op dit adres gaan op 1 of andere manier geen glasvezel worden aangelegd.ik vraag me af of KPN dat zelf wel weet. Er word gezegd de Bouwvereniging wil geen toestemming geven. Ik heb de Bouwvereniging gebeld en die zeggen waarom zouden we dit tegenhouden daar is geen reden voor. Uiteindelijk hebben ze mij aangesloten op koper en heb ik wel 20 euro korting gehad. Maar duidelijkheid over de glasvezel kunnen ze niet geven. Online kan ik dus niks aanzetten of aanzetten omdat er een bestelling open staat. Al met al al ben ik het zo zat en wil ik duidelijkheid KPN. Ik wil mijn contrakt stopzetten maar dan moet ik de boete betalen. En dat terwijl ik een contrakt heb afgesloten voor glasvezel. Ik heb me laten vertellen dat als jullie mij niet kunnen geven wat is afgesproken ik het contrakt kan ontbinden graag hoor ik van jullie ben het zo zat!!! Graag een oplossing KPN??
Beste antwoord door Marcia_
Bekijk origineel