Beantwoord

Ik kan niks aanpassen want er staat een bestelling open.

  • 12 February 2022
  • 10 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb sinds kort alles in 1 en kan dus het plus pakket er gratis bij nemen. Nu staat er een bestelling open en dus kan dit niet want het systeem kan geen 2 bestellingen verwerken. Maar het mooiste van alles is ik heb geen bestelling open staan!!  Ik ben verhuist in oktober en op dit adres gaan op 1 of andere manier geen glasvezel worden aangelegd.ik vraag me af of KPN dat zelf wel weet. Er word gezegd de Bouwvereniging wil geen toestemming geven. Ik heb de Bouwvereniging gebeld en die zeggen waarom zouden we dit tegenhouden daar is geen reden voor. Uiteindelijk hebben ze mij aangesloten op koper en heb ik wel 20 euro korting gehad. Maar duidelijkheid over de glasvezel kunnen ze niet geven. Online kan ik dus niks aanzetten of aanzetten omdat er een bestelling open staat. Al met al al ben ik het zo zat en wil ik duidelijkheid KPN. Ik wil mijn contrakt stopzetten maar dan moet ik de boete betalen. En dat terwijl ik een contrakt heb afgesloten voor glasvezel. Ik heb me laten vertellen dat als jullie mij niet kunnen geven wat is afgesproken ik het contrakt kan ontbinden graag hoor ik van jullie ben het zo zat!!! Graag een oplossing KPN??

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 February 2022, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Petra Holtkamp , je hebt een internetabonnement afgesloten. Losse glasvezelabo's bestaan niet, ook geen losse abo' s via een koper verbinding.

Je kunt, als bestaande klant,  KPN bellen, 0800 0402 en een migratie verzoek indienen van koper naar glas, dan wordt e.e.a. in werking gezet.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hebben andere adressen bij u in de straat wel glasvezel? 

Nick83 nee volgens mij niet als ik vergelijk op andere aanbieders kan je alleen Ziggo kiezen

Jan @JanD  dat weet ik

@Nick83 wij wonen in een apartementen complex en ik heb het idee dat hier geen glasvezel ligt anders hadden ze mij wel al aan gesloten.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Petra Holtkamp ,

Even terug naar je oorspronkelijke vraag: 

Ik heb sinds kort alles in 1 en kan dus het plus pakket er gratis bij nemen.  Online kan ik dus niks aanzetten of aanzetten omdat er een bestelling open staat.

Ik begrijp dat je zowel KPN Thuis hebt als KPN-Mobiel en je wilt gebruik maken van de combinatievoordelen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Zodra jouw aanmelding is verwerkt, ga je ook het pluspakket gratis ontvangen. Dat hoef je dan niet apart aan te vragen. Ik ga er vanuit dat je KPN Hussel hebt voor KPN Thuis. .  

 

@Noordzee ik ben al aangemeld is allemaal al gebeurd maar ze kunnen het niet toevoegen omdat er nog een bestelling open staat. Ik ben pas verhuist en hier op mijn nieuwe adres kunnen ze geen glasvezel aansluiten dat is dus die openstaande bestelling.Ik wacht al sinds oktober. Ik kan er niks aan doen dat hier het glasvezel niet aangelegd is of wat dan ook maar daardoor is het niet mogelijk om het plus pakket aan te zetten hebben ze mij telefonisch uitgelegd. Dus ik kan het online niet regelen en telefonisch kan het ook niet want KPN kan geen 2 opdrachten verwerken.

Reputatie 7
Badge +28

Tsjaa, als het de klantenservice niet lukt, dan kan hier ook niemand jou helpen. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Petra Holtkamp, wat gek dit! Ik ben wel benieuwd wat we met deze bestelling kunnen doen. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Wat Noordzee zegt klopt in principe: wij kunnen niet meer dan de klantenservice. Maar toch kijk ik graag even met je mee.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Petra Holtkamp, ik zag dat je je gegevens ingevuld had, maar doordat je dit niet had laten weten was het me niet opgevallen. Sorry daarvoor! Ik zie dat je telefonisch contact met mijn collega hebt gehad en dat inmiddels het pluspakket aangezet is. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?