Beantwoord

Ik krijg een bericht over een verhuizing, maar ik ga helemaal niet verhuizen

  • 26 September 2022
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Beste,

Ik kreeg net bericht, dat mijn abonnement Internet met Interactieve TV en Bellen van mijn adres gaat verhuizen naar *** *** *** *** *** ***. Ik heb deze wijziging nooit aangevraagd! 

Hoe kan ik deze verhuizing stop zetten?

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door DLD 26 September 2022, 15:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Direct bellen met de klantenservice 0800 0402.

Direct bellen op dit nummer is niet mogelijk vanuit het buitenland. Geen andere oplossingen mogelijk?

Reputatie 4
Badge +3

Je kan het beste +31 6 12001200 bellen. Zij kunnen je doorverbinden naar de juiste afdeling.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @B Pan, als ik het abonnement erbij pak zie ik dat er een verhuizing gisteren op 26 september is doorgegeven via KPN.com. Tevens heeft er een wijziging plaatsgevonden aan de betaalgegevens voor het abonnement. Ik begrijp dat jij deze wijziging niet hebt doorgegeven? Dan moet dat teruggedraaid worden. 

Hallo @Jeroen_dB

Dank voor het nakijken. De betaalgegevens heb ik zelf aangepast. De verhuizing niet. Die moet worden teruggedraaid.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb de verhuizing voor je teruggedraaid @B Pan

Reageer