Beantwoord

Ik probeer Netflix al een maand te stoppen, maar het blijft op mijn factuur staan

  • 16 November 2023
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik probeer al maanden lang mijn Netflix account op te zeggen.

Tot mijn verbazing blijft Netflix actief op mijn tv en zie ik op mijn factuur dat ik weer €15,99 weer van mijn rekening zal worden afgeschreven 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 November 2023, 21:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Jacomien44, welkom op het forum. Het opzeggen daarvan zou niet zo lang moeten duren natuurlijk! Hoe en wat heb je dat al geprobeerd? De makkelijkste manier is via MijnKPN, zoals hier wordt beschreven: 

Ik zie niet wat jij ziet, ik zie alleen wat jij in je bericht noemt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken. Je kunt ons hier ook voor bellen, dat is de snelste manier om met ons in contact te komen: 0800-0402.

Reageer