Beantwoord

Ik wil bij KPN blijven maar vindt het te duur, hoe kan ik opzeggen?

  • 30 March 2023
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik wil klant blijven bij kpn maar ik vind het te duur worden. Bij concurrenten en nieuwe klanten zie ik mooie aanbiedingen. Hoe kan ik opzeggen ?

icon

Beste antwoord door PeterG 30 March 2023, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Beste @Basje 27 Dat kan door bellen met (0800) 0402 en dan als ze vragen waarvoor je belt zeg je opzeggen.

Hoi @Basje 27 ,

Wat heb je nu precies in je abonnement en wat betaal je daarvoor?

In mijnKPN kan je zien wat de einddatum van de abonnement is, als die verstreken is kan je altijd opzeggen door een overstapservice van de nieuwe provider of door 0800-0402 te bellen en zelf de overstap te regelen.

Mogelijk ben je met het nieuwe abonnement minder kwijt. (?)

Ik weet niet wat je nu hebt (snelheid, zenderpakketten e.d.) dus kan het niet voor je invullen.

Dit is mogelijk in het nieuwe abonnement. De “nieuwe-klanten-korting” krijg je helaas niet.

Abonnement basaal (100 Mb/s + 1 x TV zonder opnemen en zonder vast bellen) dus € 55,00 .

 

Stap je over naar een concurrent via het zelfde netwerk (huidige glasvezel of kopernet) gebruik dan bij de nieuwe provider de overstap service voor een soepele overgang. Die regelt dan ook de stopzetting van je abonnement bij kpn.