Beantwoord

Ik wil de facturen van het jaar 2020 opvragen

  • 11 January 2022
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Graag zou ik mijn facturen over 2020 willen downloaden/ opvragen. Hoe werkt dit?

*Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 January 2022, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Van der Steege. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor je uitzoeken of ik de mogelijkheid heb om deze facturen per e-mail naar jou te versturen. Gaat het om een Internet en TV of een mobiel abonnement? Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hi Vikash, dank voor je reactie. Het gaat om een mobiel abonnement. Ik heb de gegevens achter gelaten in het KPN forum profiel.

 

Groet en alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist alle facturen per e-mail naar jouw verzonden. 

Nog even iets anders…. Ik kwam toevallig tegen dat het mobiele nummer dat eindigt op ********75 nog niet is aangemeld voor de Husselvoordelen. Als je wil dan regel ik dat ook gelijk voor je of je kan dit zelf doen op de pagina Hussel voordelen aanmelden. 

Graag, als je dat wilt doen!

 

Reputatie 7
Badge +21

@Van der Steege Natuurlijk! Ik heb het mobiele nummer zojuist aangemeld voor de KPN Husselvoordelen:blush: