Vraag

Ik wilde van Spotify Premium naar Family, maar kreeg nieuwe tv-ontvangers

  • 1 March 2023
  • 8 reacties
  • 63 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik wilde enkel over van Spotify Premium naar Spotify Family. Om afval te beperken bij kpn gebleven ondanks aanbiedingen van andere providers. Je bent als vaste klant ( > 30 jaar) sowieso financieel de verliezer. 

Ik krijg toch tegen mijn zin twee nieuwe tv kastjes. Technische problemen vanaf installatie. Geluid werkt niet, hapert, soms via tv, soms via luidsprekers. Ik zit nu tv te luisteren want geen beeld…

Onlangs nog andere provider ergens geïnstalleerd. Geen probleem. Goedkoper en het werkt. 

Gedoe terwijl je juist bereid bent iets meer te betalen om geen gedoe te krijgen en afval te minimaliseren. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RQA! Welkom op het forum. 

Ik snap dat als je iets krijgt waar je niet om gevraagd hebt dat je niet tevreden bent. Ik wil je graag hierbij helpen. 

Wil je nog aangeven welk type ontvanger je gekregen hebt van ons? En heb je na het krijgen van de apparatuur of bevestiging nog contact gehad met 0800-0402?

Vul als laatste je profiel in. Dan heb ik de mogelijkheid je in onze systemen te vinden. 

Hi Bram, 

Het is niet enkel dat het geluid het niet doet dat ik niet tevreden ben. Ik vind dat providers mensen voor overstappen belonen, dat je juist ieder jaar dat je langer blijft korting zou moeten krijgen. Dat is een stuk eenvoudiger, beter voor het milieu en scheelt jullie ook kosten voor personeel als gevolg van storingen.
Waarom betaal Ik niet de promo prijs terwijl ik nu verplicht wordt contractueel over te gaan van een maandelijks opzegbaar abonnement naar een jaarabonnement? Voor dit abonnement ben ik dus een nieuwe klant, zo wordt ik behandeld op de korting na. Ik heb nog een week en overweeg serieus om over te stappen en dat na 30 jaar.stel dat ik jaarlijks verander levert jaarlijks 6*27,50 is 165 euro per jaar. Als ik dat 30 jaar doe kom ik dicht bij de 5000 eur. Nog wat cash back erbij. Financieel aantrekkelijk voor het individu en de afval? Ik vind het echt schandalig.  

Het tv kastje dat ik heb ontvangen is DIW7022.  
 

Groet Rachel
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@RQA het klopt dat bij het verlengen van je contract in sommige gevallen een korting wordt gegeven. De regel is dat je als nieuw aangemelde klant een welkomstkorting krijgt. Als bestaande klant in de regel niet. 

Als er wel korting wordt gegeven dan wordt dit overlegd in het gesprek. Daarna maakt de collega het in orde en krijg je een bevestiging. Als de bevestiging niet klopt met het aanbod dan heb je het recht te herroepen. 

Wat ik lees is dat in dit geval dus de bestelling niet klopt met wat je hebt aangevraagd. Gezien dit zo is moeten we dat in orde maken. 

In dit geval wil ik je vragen toch eerst nog een keer dit te overleggen met 0800-0402. De collega's daar kunnen je binnen hetzelfde gesprek helpen de situatie in orde te maken. 

Als het via die weg niet lukt, laat het dan hier weten. Vul dan ook je profiel in. Dan kijk ik wat er genoteerd is door mijn collega's en help ik je verder. 

Beste Bram, 

Ik heb het profiel ingevuld. Ik hoop dat je nog iets kan doen voor mij.

groet en dank

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RQA! Als er iets aan een bevestiging niet klopt dan heb je 2 weken de tijd om dit aan te geven en de bestelling terug te draaien. Die 2 weken zijn al wel voorbij. 

Ik kan vanuit het forum niet iets voor je doen om te helpen ben ik bang. 🙁

Hmm. Bijzonder om meer gegevens van mij en mijn profiel op te vragen om daarna aan te geven dat je vanuit het forum niets voor mij kan doen. Ik heb nu via verschillende kpn kanalen het bedrijf benaderd en iedere keer vragen jullie het hemd van mijn lijf, niemand lijkt bevoegd en het levert het mij niets op.

Reputatie 7
Badge +17

@RQA zonder een ingevuld profiel kan ik niet bij je gegevens. Daarom heb ik die gevraagd. 

Verder kon ik zonder je gegevens ook niet uitsluiten dat ik al het mogelijke voor je heb nagekeken. Ik wild zeker weten dat als er een mogelijkheid was de wijziging terug te draaien dat ik deze voor je in orde kon maken. 

In dit geval is de wijziging gedaan in januari. Je hebt altijd 2 weken tijd om een wijziging kosteloos terug te laten draaien. Waar er sprake is van net iets meer dan 14 dagen kijken we naar de situatie en proberen we coulant te zijn. 

Maar in dit geval is er veel meer tijd verstreken.

Mijn ervaring tor nu toe is dat je de beste en voordeligste behandeling krijgt als je ieder jaar overstapt. Helaas voor het milieu en de trouwe klant.