Beantwoord

Ik zou cashback actie krijgen, maar nu reageert de medewerker niet meer

  • 26 June 2022
  • 18 reacties
  • 177 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Sinds afgelopen week ben ik ook officieel klant bij KPN (voormalig XS4ALL)

 

Er was volgens mij in April via een externe website de actie die KPN zelf op dit moment ook had (12 maanden voor 35 euro) + 100 euro cashback.

Ik had dit toen in eerste instantie afgesloten met een FRITZbox.

Na een paar dagen dacht ik die FRITZbox heb ik eigenlijk niet echt nodig, hoewel ik het een geweldig apparaat vind maar het scheelt me ook weer 7.50 per maand.

 

Dus KPN opgebeld of ze dat konden veranderen.

Dit kon niet want moest de order worden geannuleerd en nieuwe order worden aangemaakt.

Dus ik zei tegen de KPN medewerker dat ik dat zelf ging doen omdat ik dan als extra die 100 euro cashback zou krijgen.

 

Na controle op de website waar ik het had afgesloten of dit echt het geval was mocht hij na overleg met zijn manager ook eenmalig die 100 euro cashback geven.

 

Gelukkig heb ik hier later via de mail nog gevraagd of hij dit even naar mij toe wil bevestigen.

Dit heeft hij toen ook gedaan, Maar nu reageert hij niet meer op mijn e-mails.

 

Wellicht is er een andere KPN medewerker op dit forum die mij hierbij kan helpen?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 July 2022, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gelukkig heb ik hier later via de mail nog gevraagd of hij dit even naar mij toe wil bevestigen.

Kunt u hier een schermafdruk van plaatsen?

Reputatie 2
Badge

Gelukkig heb ik hier later via de mail nog gevraagd of hij dit even naar mij toe wil bevestigen.

Kunt u hier een schermafdruk van plaatsen?

Jazeker, heb namen e.d. even verwijderd.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat verwijderen van namen heeft u wel op een hele rare manier gedaan. En het emailadres (afzender) is ook niet zichtbaar. Het is wel belangrijk om te weten of deze communicatie echt bij KPN zelf vandaan kwam. 

Normaliter communiceert KPN namelijk helemaal niet via email. Er zijn enorm veel mensen die dat graag zouden willen, mailen met KPN. Er word vaak naar gevraagd op het forum: hoe kan ik mail met KPN? Maar het kan normaal gesproken helemaal niet. 

Ik ben dus zeer benieuwd wat de precieze afzender is. En hoe deze mail conversatie überhaupt begonnen is.

Reputatie 2
Badge

Volgens mij hebben we zoiets als AVG.

Lijkt me toch niet gewenst dat ik hier alles post met naam e.d.

Maar als er een medewerker van KPN reageert en die verteld mij waar ik dit naar toe kan sturen dan zal blijken dat het wel bij KPN vandaan komt.

Terwijl ik deze medewerker aan de lijn had stuurde hij mij bevestigingsmail e.d. 

En het begin van deze conversatie per mail.

Reputatie 7
Badge +24

Een emailadres kunt u toch wel laten zien? Of staat er een naam in dat adres? Bijvoorbeeld zoiets als jan.bakker@kpn.com?

Reputatie 2
Badge

Een emailadres kunt u toch wel laten zien? Of staat er een naam in dat adres? Bijvoorbeeld zoiets als jan.bakker@kpn.com?

Er staat inderdaad een naam in😉

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben benieuwd wat een KPN medewerker hier van gaat maken. Heeft u uw forum profiel al ingevuld?

Reputatie 2
Badge

Zorgen dat ik m'n cashback krijg😄

 

Ja heb ik volledig ingevuld!

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben benieuwd wat een KPN medewerker hier van gaat maken. Heeft u uw forum profiel al ingevuld?

Genoeg medewerkers en case-medewerkers die wel mailen en ook per mail bereikbaar zijn voor updates. De footer/handtekening in de mail is ook exact in company stijl. 
Er wordt dan enkel gemaild over een specifiek onderwerp, ook ik geef wel eens mijn contactinformatie af mocht iemand nog vragen hebben. Uiteraard wel met de melding dat als ze na een jaar de lucht in komen ik ze doorverwijs naar 0800-0402. 

Reputatie 2
Badge

Is er toevallig al een KPN medewerker die hier antwoord op heeft?

Of ben ik nu gewoon te ongeduldig🤡

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @RvD-86, het forum werkt niet zo snel als een chat. Als het druk is kan het even duren voordat je reactie krijgt van een moderator. In verband met drukte zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen.

Jammer om te lezen dat je telefonisch en per mail een aanbieding gekregen hebt, maar dat je daarna niets meer hebt gehoord. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je vandaag ook contact met onze klantenservice hebt gehad. Er is een mail gestuurd naar de betreffende collega, dat zijn goede stappen. Via het forum hebben we niet de mogelijkheid om dit soort aanbiedingen te doen. Ik verwacht dat je op korte termijn iets hoort naar aanleiding van de mail die mijn collega vandaag voor je gestuurd heeft. Laat maar weten hoe het afgelopen is.

Reputatie 2
Badge

Hoi @RvD-86, het forum werkt niet zo snel als een chat. Als het druk is kan het even duren voordat je reactie krijgt van een moderator. In verband met drukte zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen.

Jammer om te lezen dat je telefonisch en per mail een aanbieding gekregen hebt, maar dat je daarna niets meer hebt gehoord. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je vandaag ook contact met onze klantenservice hebt gehad. Er is een mail gestuurd naar de betreffende collega, dat zijn goede stappen. Via het forum hebben we niet de mogelijkheid om dit soort aanbiedingen te doen. Ik verwacht dat je op korte termijn iets hoort naar aanleiding van de mail die mijn collega vandaag voor je gestuurd heeft. Laat maar weten hoe het afgelopen is.

Nee klopt, Zit op meerdere fora's Maar ben soms beetje ongeduldig🤷😋

Had eigenlijk gebruikt gemaakt van het forum omdat je met bellen altijd geluk moet hebben wie je aan de lijn heb (mijn ervaring)
En ik wist niet van de assistent af.
Maar jou collega heeft idd gelijk actie ondernomen.

Dus laten we hopen dat hij nu wel reageert, Uiteraard laat ik dat hier even weten

Alsnog bedankt voor je reactie👌🏽

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen @Alexandra,

Helaas zoals verwacht heb ik geen bericht ontvangen….

Is er iemand anders die het voor mij kan oppakken?

Reputatie 7
Badge +19

@RvD-86 Hè jammer dat je nog niks gehoord hebt 😥 Ik had gehoopt dat de betreffende collega intussen wel contact met je had opgenomen. Ik kan het via het forum helaas niet voor je oplossen, we hebben zulke opties niet. Ik raad je daarom toch aan om even te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Vraag maar naar de afdeling Save, dat is ook de afdeling waar deze afspraak met je gemaakt is. Onze collega's daar helpen je verder.

Reputatie 2
Badge

@RvD-86 Hè jammer dat je nog niks gehoord hebt 😥 Ik had gehoopt dat de betreffende collega intussen wel contact met je had opgenomen. Ik kan het via het forum helaas niet voor je oplossen, we hebben zulke opties niet. Ik raad je daarom toch aan om even te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Vraag maar naar de afdeling Save, dat is ook de afdeling waar deze afspraak met je gemaakt is. Onze collega's daar helpen je verder.


Bedankt, Ga ik dat doen!

Reputatie 2
Badge

@Alexandra even een update…

Vorige week na jou laatste bericht gebeld.
Weer hetzelfde verhaal, Desbetreffende medewerker een bericht gestuurd met het verzoek mij te contacten.
Heb toen gezegd, Ja leuk, Maar dat doet hij dus niet.
De meneer die ik toen aan de lijn had had ook zijn manager een bericht gestuurd en dat hij daarom wel moest reageren.

Maar je raad het al, Niks, Nada, Noppes.

Ga vanavond maar weer bellen maar begint wel een beetje vervelend te worden nu.
Kan ook elke keer het verhaal weer opnieuw vertellen.

Reputatie 2
Badge

Update 2.

Gisteren eindelijk tijd gehad om te bellen met KPN.
Nu had ik de juiste persoon aan de lijn.
Kon zien dat ik vaker had gebeld en gemaild en kwam meteen in actie.

Medewerker die het mij beloofd had had dat nooit mogen doen.
Omdat het via de mail ook was bevestigd ga ik dit bedrag gecrediteerd krijgen.

Uiteindelijk netjes opgelost door KPN👍🏽

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RvD-86, in verband met de vakantie van Alexandra, even een reactie van mij!

Top dat je iemand getroffen hebt die direct actie heeft ondernomen en dit voor je recht heeft gezet. Bedankt dat je dit nog even hebt laten weten, nu zijn wij er ook van op de hoogte dat het goed is gekomen 😊