Beantwoord

Is de annulering van mijn opzegging goed verwerkt?

  • 27 September 2022
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Zojuist ben ik uit de wachtrij gegooid bij het bellen naar KPN (0800-0402), door een Engelse stem.

Ik zou graag contact willen met een echt persoon die mij kan bevestigen dat mijn annulering van mijn opzegging goed is verwerkt. Ik heb namelijk wel een email gekregen, maar in MijnKPN staat de einddatum nog op 28-09.

 

Graag contact.

 

Groet,

Joost

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 September 2022, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @joostb12, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Als ik het goed begrijp moet je verbinding actief blijven en dus niet opgezegd worden. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hi Alex_P, bedankt voor je bericht. Ik heb het profiel met de relevante gegevens ingevuld!

Inderdaad, de verbinding moet actief blijven. Alvast dank.

Groet,

Joost

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat er hier gebruik is gemaakt van de overstapservice. Dit houdt in dat wij je diensten alleen beëindigen als T-Mobile aan ons doorgeeft dat je bij hun aangesloten bent. Er staat nu ook geen opzegging bij ons. In neem aan dat je de aanvraag bij T-Mobile hebt geannuleerd? 

Dat klopt. 
in mijnkpn echter staat wel een einddatum vermeld. Vandaar dat ik het wilde dubbelchecken. 

Reputatie 7
Badge +24

Bedoel je in Mijn KPN onderstaande einddatum? Geen zorgen, dat is de einddatum van je jaarcontract en dus de datum waarop je op contractvrij bent en mag opzeggen of overstappen. Dat zal dus ook zo blijven. Ik zie bijvoorbeeld dit: 
 

 

Okay, bedankt!