Beantwoord

Kan ik BTW specificatie voor aangeschaft toestel ontvangen?

  • 12 January 2022
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Goeiedag,

in september heb ik de Iphone 13 bij jullie gekocht maar de BTW staat ook bij mij niet op de factuur en het nieuwe contract heb ik ook niet via de mail mogen ontvangen.

Mijn boekhouder wil graag die BTW-gegevens hebben.

Hoe kom ik daaraan?

Grtz,

Martijn

icon

Beste antwoord door Hanna_ 13 January 2022, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@beissie op een forum helpen klanten elkaar.

En ik kan je zeggen dat je niets bij mij hebt gekocht.

 

Als de telefoon voor zakelijk gebruik is, kan je dan niet beter met een zakelijke account bestellen? 

 

En de factuur kan je downloaden via MIJNKPN.

Daar staat de BTW ook op, als het goed is. 

@joop2011 

Neem me niet kwalijk,ik dacht dat dit een officieel KPN-forum was.

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011

Neem me niet kwalijk,ik dacht dat dit een officieel KPN-forum was.

 

Dat is het ook, maar zoals op elk forum (ook b.v. Ziggo) helpen vooral klanten elkaar op een forum.

Ik ben een klant.

De moderater is wel een medewerker van KPN en kijkt ook mee en helpt ook.

Vul je gegevens van je account in dit forum compleet in en alleen de moderater kan die zien. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @beissie, welkom op het KPN forum! 

Je hebt gelijk, dit is een officieel forum, dus er lezen natuurlijk altijd medewerkers van KPN mee. @joop2011 bedoelt natuurlijk dat het doel van het forum vooral ‘klant helpt klant’ is, en een medeklant kan jou natuurlijk niet van een BTW specificatie voorzien. Joop zijn opmerking was waarschijnlijk met een knipoog bedoelt, maar in geschreven context kan de knipoog nog wel eens verloren gaan. (Tip voor Joop voor de volgende keer zullen we maar zeggen :wink:.) 

Gelukkig kan ik jou wel aan een BTW specificatie helpen! Mits het een consumenten abonnement betreft natuurlijk, mocht je (klein) zakelijke klant zijn, dan kan ik je doorverwijzen naar het zakelijke forum of je kan bellen naar de zakelijke klantenservice via 0800-0403. Wordt je liever telefonisch geholpen met een consumenten abonnement, dan kan je bellen met 0800-0402. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, en het 06-nummer waarbij de mobiele telefoon is besteld? Dan ga ik voor jou mijn best doen. 

Hoi Hanna,

dank voor je reactie.

ik heb het inmiddels telefonisch opgelost en heb de juiste factuur binnen.

grtz

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @beissie

Fijn om te horen dat het is opgelost! 

De oplossing die ik hiervoor van KPN kreeg (na het indienen van een klacht) was de volgende: inloggen met je bestelnummer op mijnbestelling.kpn.com. Daar kon ik de toestelfactuur mét btw erop downloaden.

Vreemd! Ik bel net met KPN “factuur kan niet met BTW omdat het een consumentencontract is”. Op mijn opmerkingen dat de gewone factuur wel BTW bevat had ze geen goed antwoord. Via de tip van @remon99 “ inloggen met je bestelnummer op mijnbestelling.kpn.com. Daar kon ik de toestelfactuur mét btw erop downloaden” blijk ik gewoon de factuur te kunnen downloaden. Bedankt ramon99 voor de tip en “bedankt” aan KPN voor het slechte antwoord!

@serge settels Ja, helaas weet de klantenservice dit niet (ik heb twee medewerkers gesproken). Er is ook wel iets voor te zeggen om toch maar een zakelijk account te nemen… maar zoals je zegt: op de ‘gewone’ maandelijkse facturen staat wel btw, wat ze prima bruikbaar maakt in een bedrijfsadministratie. Daar heb ik ook op gewezen in mijn klacht. Maar goed, ben blij dat mijn oplossing ook voor jou werkte!